Gjest sissa Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Hvor i Akershus da? Forslag på Bærum/Asker siden: Slottet på Stabekk Øverland Gård Holmen Fjordhotell Stallkroen Bærums Verk Sem gjestegård Fossekallen på Lysaker Drengsrud hovedgård Heggedal hovedgård Leangkollen hotell Skytterkollen Bjørnsgård Roklubben Bygdøy Roklubben Kalvøya Asker Museum Nedre Skøyen hovedgård Kleivstua Strand restaurant Lykke til:-)
Gir Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Vi skal feire på nord-siden av Akershus og har følgende alternativer: Hellerud gård Losby gods Aas gård Rotnes bruk Hauger golfklubb (den står ferdig til våren 2009) Hvis vi skal gjøre det selv er Samfundet i Lillestrøm et alternativ. Jeg vet hvilken av disse det blir, men det vil jeg ikke si riktig enda, siden vi ikke har booket en dato der foreløpig. Edit: Skriveleif Endret 26. oktober 2008 av Gir
Mille123 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Et vennepar av meg skal ha festen på Raumergården; www.raumergarden.no. Det ser superlekkert ut. Andre alternativer de vurderte var Samfunnet i Lillestrøm, Doktorgården i Lillestrøm, Losby, Rotnes bruk, Aurskog gjestegård og Blaker Skanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå