Gjest rhs91 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har nå begynt å trene på et treningssenter. Målet mitt er å få bort det som henger utfor buksa. Men hvilken treningsform funker best? Løpe? Sykle? Vil også få litt bedre kondisjon, samt bli litt sterkere Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Den treningsformen som fungerer best for å gå ned i vekt er mest antall kalorier forbrent i løpet av antall..... tid. Sykling og løping er bra. Velg det du liker best.
Gjest rhs91 Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Den treningsformen som fungerer best for å gå ned i vekt er mest antall kalorier forbrent i løpet av antall..... tid. Sykling og løping er bra. Velg det du liker best. Okei:) Da blir det vel mest løping på meg, er det jeg liker best
Gjest Gjest_lykken_* Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har nå begynt å trene på et treningssenter. Målet mitt er å få bort det som henger utfor buksa. Men hvilken treningsform funker best? Løpe? Sykle? Vil også få litt bedre kondisjon, samt bli litt sterkere Noen tips? Har du mulighet til å ta tiper med instruktør på treningssenteret? Jeg trener på sats, da tar jeg spinning-timer, samt forskjellige aerobic timer! Disse er supereffetive og jeg har valgmuligheter som gir meg variasjon i treningen, det er bra med variasjon for kroppen:) Litt spinning, litt step og kanskje du til og med våger deg på en dansetime en gang i blandt? Jeg synes i alle fall det er viktig at man har det GØY mens man trener;) -og at man ikke blir lei av det man driver med, løping er kjempe deilig, spesielt ute i godt vær, men prøv noe annet også en gang i blant:)
Gjest Gjest_MH_* Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har nå begynt å trene på et treningssenter. Målet mitt er å få bort det som henger utfor buksa. Men hvilken treningsform funker best? Løpe? Sykle? Vil også få litt bedre kondisjon, samt bli litt sterkere Noen tips? Hvis du vil bli kvitt det som henger utfor buksa, da må du først og fremst få kontroll på kostholdet ditt. Jeg har vært personlig trener i 8 år og utifra erfaring kan jeg si at kosthold er 60-70% og trening er 30-40%.
Gjest Fliss Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har blitt kvitt det som hang utfor buksen ved hjelp av styrketrening. Min treningsinstruktør sier at styrketrening ikke bare øker muskemassen - det hjelper også huden å trekke seg sammen slik at man blir fastere i fisken.
hufsa! Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Heia,du må "spise"det vekk som de sier i alle kostholdtips,ved spesiel mat men hva det vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå