Gå til innhold

HVordan bli kvitt det overflødige som henger utfor buksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå begynt å trene på et treningssenter.

Målet mitt er å få bort det som henger utfor buksa. Men hvilken treningsform funker best? Løpe? Sykle?

Vil også få litt bedre kondisjon, samt bli litt sterkere :)

Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den treningsformen som fungerer best for å gå ned i vekt er mest antall kalorier forbrent i løpet av antall..... tid. Sykling og løping er bra. Velg det du liker best.

Skrevet
Den treningsformen som fungerer best for å gå ned i vekt er mest antall kalorier forbrent i løpet av antall..... tid. Sykling og løping er bra. Velg det du liker best.

Okei:) Da blir det vel mest løping på meg, er det jeg liker best ;)

Gjest Gjest_lykken_*
Skrevet

Målet mitt er å få bort det som henger utfor buksa. Men hvilken treningsform funker best? Løpe? Sykle?

Har du mulighet til å ta tiper med instruktør på treningssenteret? Jeg trener på sats, da tar jeg spinning-timer, samt forskjellige aerobic timer! Disse er supereffetive og jeg har valgmuligheter som gir meg variasjon i treningen, det er bra med variasjon for kroppen:) Litt spinning, litt step og kanskje du til og med våger deg på en dansetime en gang i blandt? Jeg synes i alle fall det er viktig at man har det GØY mens man trener;) -og at man ikke blir lei av det man driver med, løping er kjempe deilig, spesielt ute i godt vær, men prøv noe annet også en gang i blant:)

Gjest Gjest_MH_*
Skrevet

Hvis du vil bli kvitt det som henger utfor buksa, da må du først og fremst få kontroll på kostholdet ditt. Jeg har vært personlig trener i 8 år og utifra erfaring kan jeg si at kosthold er 60-70% og trening er 30-40%.

Skrevet

Jeg har blitt kvitt det som hang utfor buksen ved hjelp av styrketrening.

Min treningsinstruktør sier at styrketrening ikke bare øker muskemassen - det hjelper også huden å trekke seg sammen slik at man blir fastere i fisken.

Skrevet

Heia,du må "spise"det vekk som de sier i alle kostholdtips,ved spesiel mat men hva det vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...