Mille123 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 hei! jeg og samboeren min har kjøpt oss et domene xxx.com. jeg trodde dette var en enkel måte å lage hjemmeside på, men atter nei... står at vi har 3 måter å gjøre det på: 1. FrontPage Extensions 2. FTP 3. File manager Hva er enklest? Vil vi klare dette innen rimelig tid når vi ikke har peiling? Går det evnt. ann å angre på kjøpet av domene...?
Gjest *.* Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Ettersom dere ikke har noen HTML kunnskaper og har dårlig tid er det vanskelig for dere å lage noe eget. Det jeg kan anbefale er å installere WordPress ettersom dere har PHP og MySQL tilgang på Pro ISPs webhotell. WordPress er en publisering program/skript (blog). Bruk "New To WordPress - Where to Start" for informasjon om hvordan dere installerer og setter opp WordPress. På WordPress Themes kan dere finne et skin/utseende til deres WordPress side. Bare husk å oppdatere når det er nye versjoner. De tetter ofte sikkerhetshull i nye versjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå