Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har lyst på et pudder som ikke er så matt men som gir litt glans, men ikke så mye at jeg ser ut som en julekule. Har tenkt litt på Guelain sine pudderkuler, men vet ikke helt. Er forresten 33 år, kansje det blir for glitrete for meg? Så på farvensom heter noe med beige i de kulene Hva tror dere?
Gjest Tanita Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har det pudderet og det er endel glitter og duft i det. Du mener de pastellfarvede kulene ja? Rosa, grønn osv. Det vises ikke så godt i kveldslys/ute på byen, men passer nok ikke så godt ute i sollys.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Ja det er de kulene jeg mener, men jeg tenkte mere på farven som heter beige chic. Men det finnes kanse et annet pudder der ute som gir litt glans til huden, med andre ord jeg vil ikke ha et som er helt matt. Men et pudder jeg kan ha over flytene foundation, som matter ja, men har litt glans slik at det ikke blir helt porselensdukke look. Tips mottas med stor takk
Gjest Tanita Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Du får sikkert god veiledning på esthetique.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå