Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, så dyrt det har blitt på Strawberrynet nå da? Forrige gang jeg kjöpte Juicy tubes kosta de 120, nå 150...

Og mascaraen jeg bruker koster nå 191kr mot 141 för. Dèt er litt av en prisökning på kort tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oj, så dyrt det har blitt på Strawberrynet nå da? Forrige gang jeg kjöpte Juicy tubes kosta de 120, nå 150...

Og mascaraen jeg bruker koster nå 191kr mot 141 för. Dèt er litt av en prisökning på kort tid!

ja dollar kursen har jo økt da så er ikke så rart det er blitt nesten like dyrt som i norge på SN;)

Skrevet (endret)

Det har jo skjedd en ting eller tre med både krone- og dollarkursen de siste ukene... ;) Krona er svakere og dollaren sterkere, ergo blir det dyrere å handle fra USA.

Endret av itla
Skrevet (endret)

Selvfølgelig, men 50 kr økning? Da er det vel ikke bare dollarkursen? ;)

Mener det har vært en tråd eller to om det samme for en stund siden også, FØR finanskrise og whatnot.

Endret av NysgjerrigeNilsi
Skrevet

Oj, trodde bare det var jeg som plutselig syntes det var blitt dyrt der... Hm, hvor lang tid vil det ta før krona er sterkere... Så kjedelig da...

Skrevet
Selvfølgelig, men 50 kr økning? Da er det vel ikke bare dollarkursen? ;)

Mener det har vært en tråd eller to om det samme for en stund siden også, FØR finanskrise og whatnot.

Ja det er en stund siden prisene økte på SN. Det var før dollaren gikk opp. Så det er nok mer prisøkning enn kun dollarkursen.

Skrevet

Tilbakebetaling av moms og tollgebyr må også prises inn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...