Gjest _luremus_ Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Til deg som er eller vil være utro. Hvorfor er/vil du ha sex med en annen når du er i et fint og stabilt forhold?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Til deg som er eller vil være utro. Hvorfor er/vil du h!a sex med en annen når du er i et fint og stabilt forhold? For at det finnes noenm som deg!
Gjest anonym gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Fordi noen jenter flørter og frister så mye at vi ikke klarer å oppføre oss slik vi burde!
Gjest postsekk Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan vet du om de er i fine og stabile forhold? (Ikke at det skal være noen unnskyldning for utroskap..)
Gjest _luremus_ Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Vet om flere menn som vil være utro med andre jenter, selv om de er i et godt og stabilt forhold. Jeg er ikke en av disse jentene, men er nysgjerrig på hvordan du som har slike lyster, tenker om det.
Gjest Gjest_Jan Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Vet om flere menn som vil være utro med andre jenter, selv om de er i et godt og stabilt forhold. Jeg er ikke en av disse jentene, men er nysgjerrig på hvordan du som har slike lyster, tenker om det. Jeg har lyst til å prøve sex sammen med en person (hunkjønn) som faktisk liker sex og bidrar til å gjøre sex til noe fantastisk. (dette da i motsetning til min kone som jeg ellers er veldig glad i)
Gjest x Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Skulle gjerne hatt sex med han der naboen da, som jeg IKKE får ut av hodet. Selv om jeg er i et trygt forhold, jada! Men vi er mennesker, og en av grunnene til at vi er her på jorden er trangen til å formere seg, derfor er sexlysten sterk og ikke alltid i tråd med det allment godkjente, aksepterte moral, så det så.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje fordi de har et godt og stabilit forhold på alle områder untatt når det gjelder sex. Kanskje kona bare vil ha sex et par ganger i året mens mannen vil ha det vesentlig oftere. For mange mennesker er sex et forholdvis sterkt innstinkt som påvirker i stor grad deres livskvalitet og velvære. Nå er utroskap fullstendig uaktuelt for meg men jeg har en viss forståelse for f.eks. menn som har sterke innstinkter og ønsker å gå til en prostituert. Da kan de få utløp for fysiske behov og slipper å innvolvere for mye av det følsesmessige som de ønsker å forbeholde partneren. Men jeg ser at holdningen blandt folk flest er at det er mere akseptert å ha et forhold på si enn å ha seg med en prostituert.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Skulle gjerne hatt sex med han der naboen da, som jeg IKKE får ut av hodet. Selv om jeg er i et trygt forhold, jada! Men vi er mennesker, og en av grunnene til at vi er her på jorden er trangen til å formere seg, derfor er sexlysten sterk og ikke alltid i tråd med det allment godkjente, aksepterte moral, så det så. signerer denne. er i samme situasjon, bare at.... naboen er en hun....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå