Gå til innhold

Til deg som er/vil

Fremhevede innlegg

Gjest _luremus_
Skrevet

Til deg som er eller vil være utro.

Hvorfor er/vil du ha sex med en annen når du er i et fint og stabilt forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til deg som er eller vil være utro.

Hvorfor er/vil du h!a sex med en annen når du er i et fint og stabilt forhold?

For at det finnes noenm som deg!

Gjest anonym gjest
Skrevet

Fordi noen jenter flørter og frister så mye at vi ikke klarer å oppføre oss slik vi burde!

Gjest postsekk
Skrevet

Hvordan vet du om de er i fine og stabile forhold? (Ikke at det skal være noen unnskyldning for utroskap..)

Gjest _luremus_
Skrevet

Vet om flere menn som vil være utro med andre jenter, selv om de er i et godt og stabilt forhold. Jeg er ikke en av disse jentene, men er nysgjerrig på hvordan du som har slike lyster, tenker om det.

Gjest Gjest_Jan
Skrevet
Vet om flere menn som vil være utro med andre jenter, selv om de er i et godt og stabilt forhold. Jeg er ikke en av disse jentene, men er nysgjerrig på hvordan du som har slike lyster, tenker om det.

Jeg har lyst til å prøve sex sammen med en person (hunkjønn) som faktisk liker sex og bidrar til å gjøre sex til noe fantastisk. (dette da i motsetning til min kone som jeg ellers er veldig glad i)

Skrevet

Skulle gjerne hatt sex med han der naboen da, som jeg IKKE får ut av hodet.

Selv om jeg er i et trygt forhold, jada!

Men vi er mennesker, og en av grunnene til at vi er her på jorden er trangen til å formere seg, derfor er sexlysten sterk og ikke alltid i tråd med det allment godkjente, aksepterte moral, så det så.

Skrevet

Kanskje fordi de har et godt og stabilit forhold på alle områder untatt når det gjelder sex. Kanskje kona bare vil ha sex et par ganger i året mens mannen vil ha det vesentlig oftere. For mange mennesker er sex et forholdvis sterkt innstinkt som påvirker i stor grad deres livskvalitet og velvære. Nå er utroskap fullstendig uaktuelt for meg men jeg har en viss forståelse for f.eks. menn som har sterke innstinkter og ønsker å gå til en prostituert. Da kan de få utløp for fysiske behov og slipper å innvolvere for mye av det følsesmessige som de ønsker å forbeholde partneren. Men jeg ser at holdningen blandt folk flest er at det er mere akseptert å ha et forhold på si enn å ha seg med en prostituert.

Skrevet
Skulle gjerne hatt sex med han der naboen da, som jeg IKKE får ut av hodet.

Selv om jeg er i et trygt forhold, jada!

Men vi er mennesker, og en av grunnene til at vi er her på jorden er trangen til å formere seg, derfor er sexlysten sterk og ikke alltid i tråd med det allment godkjente, aksepterte moral, så det så.

signerer denne. er i samme situasjon, bare at.... naboen er en hun....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...