Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kinga
Skrevet

Hvilken voks er best egnet til formålet? Varmvoks altså!

Vibeke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Veet Warm Wax er kjempebra- til voks å være.

Gjest Kinga
Skrevet

Takk for svar!

Hvilke andre har du prøvd, Salt, og hvorfor synes du Veet er den beste?

Vibeke

Gjest Kinga
Skrevet

Lycia og My-epil.

Noen som har prøvd disse?

Vibeke

Skrevet

Er det noen som har forsøkt sånn der varmvoks som man har inni en slags plastbeholder også setter man i stikkontakt osv.? Kostet 400 ca på et parfymeri. Jeg kjøpte det for et halvt år siden med tanke på bikinilinja, men backet ut -turde ikke å prøve. Tenkte det var altfor vondt. Så jeg byttet det tilbake og fikk igjen pengene. Men er det vondt eller?

Nelle :briller:

Skrevet

Jeg prøvde en sånn en da jeg var hjemme hos en venninde av meg i London...Men i hvilket parfymeri kjøpte du det Nelle ?? Jeg syns at det var utrolig bra med slik voks..Ellers så bruker jeg Veet varmvoks, og er mer eller mindre fornøyd med den...

Skrevet

Jeg har prøvd voks fra Body Shop, ville ikke anbefalt den for å si det sånn...Etter at jeg prøvde Veet Warm Wax har jeg bare holdt meg til den, jeg synes den er kjempegre: Enkelt å varme opp, lite søl når du påfører voksen- og det beste av alt; det gjør ikke så altfor vondt når voksen rives av igjen. Første gangen jeg prøvde hadde jeg ventet noe mye verre, men det var det altså ikke :D

Gjest Anonymous
Skrevet

er det noen som kan svare meg på følgende: må hele hårveksten vokse ut igjen, før man kan vokse legger, eller er det greit med små pigger?

Takker for svar

Skrevet
Er det noen som har forsøkt sånn der varmvoks som man har inni en slags plastbeholder også setter man i stikkontakt osv.? Kostet 400 ca på et parfymeri. Jeg kjøpte det for et halvt år siden med tanke på bikinilinja, men backet ut -turde ikke å prøve. Tenkte det var altfor vondt. Så jeg byttet det tilbake og fikk igjen pengene. Men er det vondt eller?

Nelle  :briller:

vi brukte det da jeg gikk hudpleie, jeg syns det funka helt fint jeg, tok det bare på leggene på meg selv da, men har tatt bikinilinja på andre, og det gikk helt fint. Men pass på at voksen er beregna for bikinilinja for siden vi har mere sart hu dder skal man bruke en litt mere sensitiv voks.

Skrevet
Jeg prøvde en sånn en da jeg var hjemme hos en venninde av meg i London...Men i hvilket parfymeri kjøpte du det Nelle ?? Jeg syns at det var utrolig bra med slik voks..Ellers så bruker jeg Veet varmvoks, og er mer eller mindre fornøyd med den...

Så bra at noen har god erfaring med den varmvoksen jeg nevnte. Jeg tror nemlig jeg skal kjøpe den igjen. Jeg kjøpte den på et parfymeri her hvor jeg bor. Det er et skikkelig seriøst parfymeri hvor de ansatte har veldig god peiling på ting.

Nelle :briller:

Skrevet

Men hva heter parfymeriet da ?? Jeg har vært på jakt etter en slik en men har ikke sett det noen steder...bor i Oslo...

Gjest Kinga
Skrevet

Og hva heter voksen du er så fornøyd med, Nelle?

Vibeke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...