Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 He he, kanskje et rart spørsmål, men hvordan ordlegger man seg? "Hei, vi vil gifte oss vi, når har du tid?" Hvordan presenterte dere dere?
mia83 Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg sa bare at jeg og samboeren min har bestemt oss for å gifte oss. Så spurte jeg om de hadde ledig tid på den datoen vi hadde bestemt oss for.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 He he, kanskje et rart spørsmål, men hvordan ordlegger man seg? "Hei, vi vil gifte oss vi, når har du tid?" Hvordan presenterte dere dere? Tror jeg sa noe sånt som "Hei, det er x x som ringer. Jeg lurte på om det er mulighet for å gifte seg i x kirke den xxx?"
NemoLinn Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Vi ringte kirka og spurte om det var ledig den dagen vi ønsket og tidspunktet vi ønsket. Vi bestilte i GOD tid i forveien og fikk ikke noe problem med det.
eleit Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Vi var ikke helt sikre på dato da vi ringte, så jeg ville forhøre meg litt om hva som var ledig. Jeg ringte det nr jeg fant på nett, og da viste det seg at jeg var kommet til en sentral for hele byen. Jeg vle satt over til menighetskontoret, og forklarte at vi ville forhøre oss om datoer. Da fikk jeg også direkte nr til menighetskontoret, og etter det har jeg snakket med dem flere ganger. Snakkest senest med dem for 20 min siden, så nå er datoen endilig i boks De mottar så mange telefoner om slikt der at det er nok bare å si at dere skal gifte dere, og så tar de seg av resten av infoen!
Christal Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Vi dro ned til kirkekontoret og fikk snakket med presten, det var veldig koselig. MEN vi var litt for tidlig ute han hadde ikke kalender på kontoret som gikk helt til 2010 så vi fikk satt ned dato og valgte klokkeslett og fikk beskjed om å ringe på om et år og minne dem på datoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå