Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hvor får man kjøpt Mac og er dette bra sminke? Har de bra øyenskygger?
Torine Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 haha Trodde du mente datamaskin jeg nå. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 haha Trodde du mente datamaskin jeg nå. :gjeiper: Hehe^^ Nei, var nok ikke det jeg mente :gjeiper:
Gjest Odense Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg var i NY i sommer og kjøpte masse Mac sminke til en billig penge..Glad jeg ikke betalte i norske penger for jeg er ikke fornøyd..Eyelineren sitter ikke som den skal, og jeg synest ikke øyenskyggene heller sitter bra. Men jeg likte kostene, de var av god kvalitet.. Men hvet at det er mange som liker det merket..Eyelinerene som jeg kjøpte, var ivertfall ikke verdt pengene synest jeg.. Jeg sverger til Dior sine..
pittie Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg bruker sheer loose powder fra Mac, noe jeg elsker. Men tror den er litt smaksak. Ellers har jeg bare hørt bare fine ting om mac pigment øyskygger. Slik pulver skygge. Intense og klare farger. Strawberrynet og ebay er fine plasser å se på.
Mischa Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 De selger MAC på Glasmagasinet i Oslo, tror også de skal begynne å selge det i andre store byer. Jeg har noen øyenskygger og er litt skuffet. Svarte ikke til forventningene!
mari4ever Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 De selger MAC på Glasmagasinet i Oslo, tror også de skal begynne å selge det i andre store byer. Jeg har noen øyenskygger og er litt skuffet. Svarte ikke til forventningene! Jeg tror MAC er veldig bra for visse hudtyper sånt som tørr,sensetiv og normal hud og de som sliter med mye kviser o.l. Lest på www.makeupalley.com om mye tilbake meldinger på produkter de som var veldig fornøyd hadde disse hudtypene og de som hadde combination/very oily skintype var ok eller ikke så fornøyd. har ikke prøvd MAC selv men vilgjerne teste ut bloc pudderet siden det skal visst velding mange være fornøyde med
Rexina Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg liker veldig godt MAC. Alt er ikke like bra, men det meste jeg har prøvd har jeg vært fornøyd med. Foundationen likte jeg ikke. Har prøvd to stk. Øyenskyggene sitter som støpt med bra primer og fargene du ser i boksen er fargen du får:) Liker de godt. Samme med pigment (løs øyenskygge) og lipglossene. Maskaraene er helt ok, men ikke mer, synes jeg. Av eyelinere har jeg bare prøvd en som heter "minted" (=grønn) og den liker jeg veldig godt. Pleier å enten ha den på øyenlokket eller bruke en lighter og føre til spissen i noen sekunder hvis jeg skal bruke den på våtkanten. Den har en veldig intens grønnfarge og jeg elsker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå