Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. oktober 2008 #1 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gina_* Skrevet 25. oktober 2008 #2 Del Skrevet 25. oktober 2008 kroatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. oktober 2008 #3 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sist jeg var i Tjekkia, kunne man røyke på hoteller og restauranter. Vet ikke om det er endret siden 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 26. oktober 2008 #4 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg var i Praha i fjor og der røykte man på utestedene. Grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #5 Del Skrevet 27. oktober 2008 Her er en artikkel fra Wikipedia om hvordan verdens land forholder seg til røyking på offentlige steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balooa Skrevet 1. november 2008 #6 Del Skrevet 1. november 2008 Vi har røykelov i Spania, men restaurantene/ barene kan bestemme om det er lov å røyke der likevel. Så det er som om den ikke eksisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #7 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen kommer til å innføre røykeloven, men de kan lage sin egen røykelov som ikke nødvendigvis er lik den norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 1. november 2008 #8 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Vi har røykelov i Spania, men restaurantene/ barene kan bestemme om det er lov å røyke der likevel. Så det er som om den ikke eksisterer. På flyplassene i Spania er det egne røykerom - men: de er åpne og all lukten siver ut til resten av flyplassene. Hva er da poenget med "røykerom"...Medlemsland i EU må forholde seg til en røykelov som sier at det er forbudt med røyking i offentlige bygninger og på serveringssteder. Jeg vet ikke om alle landene har implementert loven eller direktivet. Endret 1. november 2008 av Perhaps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 1. november 2008 #9 Del Skrevet 1. november 2008 I Bulgaria er det fremdeles lov å røyke over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 2. november 2008 #10 Del Skrevet 2. november 2008 Var i København i påsken- der var det lov til å røyke i hotellbaren. På flere av restaurantene vi var sto det skilt om at; "Av hensyn til barnefamilier har tillater vi ikke røyking i restauranten før kl 21.00" (tidspunktet varierte selvfølgelig). Var i Polen (Krakow) i april- der var det lov til å røyke overalt. Stockholm i sommer- ikke lov å røyke inne. Flere av restaurantene hadde også egne soner med røykebord i utendørsserveringen. Kypros i høst- røyk overalt (men når jeg tenker litt nærmere etter satt vi bare utendørs når vi spiste- så ble litt usikker. På puber/barer ble det røyket inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 8. november 2008 #11 Del Skrevet 8. november 2008 ja serbia, bosnia, kroatia makedonia ungarn og bulgaria.. sikkert resten av østeuropa også.. er vel bare de fisefine landene her oppe som har slike regler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 9. november 2008 #12 Del Skrevet 9. november 2008 Hei Jeg kom hjem fra Geneve i Sveits igår. Der var det fullt tillatt med røyking i restauranten på hotellet som jeg bodde på så om kvelden satt folk å dampet på både sigaretter og sigarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå