Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben idag hadde de leid inn en magedanser.

Det var skikkelig kult! Mye fordi lettkledde damer automatisk er kult, men også fordi det var skikkelig fænsi. Når jeg blir rik skal jeg ansette 3-4 magedansere som skal være pynt i hjemmet mitt. Spesielt hu som var der idag, for hu var et flott eksemplar.

Uansett, når jeg så det der så tenkte jeg "fryttihærrvete, det der må jo være fantastisk bra trening for ryggen!". Jeg har jo en del problemer med ryggen min pga at den er skikkelig dust, så jeg må være flinkere til å trene alt baki der. Ikke bare de musklene som ser pene ut (merkelig at muskler har en fungsjon... Jeg har alltid trodd de bare var der kun for estetikkens skyld).

Jeg tviler på at det fins sånne kurs for gutter, men jeg burde vel kunne melde meg på der alle damene går, vel?

Jeg tenkte på enten magedans eller turning, for det må jo styrke ryggen ganske bra (pluss at om man er turner har man jo veldig god kotroll på kroppen, å det er jo ganske tøft).

Hva tror dere? hadde jeg kledd å være magedanser? Jeg har jo hår på skuldrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har danset magedans og ja, det er veldig bra trening for rygg, mage, lår bekken, hofter osv. Du kan jo bare melde deg på et kurs. Gjør vel ikke noe at du er mann? Ring og spør en kursholder. Veldig gøy iallefall! (Nå vet jeg ikke hvor seriøs du er med å begynne, da men ja det er fænsi!) :lol:

Skrevet
Jeg har danset magedans og ja, det er veldig bra trening for rygg, mage, lår bekken, hofter osv. Du kan jo bare melde deg på et kurs. Gjør vel ikke noe at du er mann? Ring og spør en kursholder. Veldig gøy iallefall! (Nå vet jeg ikke hvor seriøs du er med å begynne, da men ja det er fænsi!) :lol:

Jeg har tenkt på turning lenge, men tror at man må starte mens man er ung. I en alder av 23 føler jeg virkelig at jeg byner å dra på årene, så det er nok forseint å starte med det.

Ryggen min er veldig stiv og rævva, å det må jeg gjøre noe med. Hu dama shejka ææsn sin rimelig bra med noen sinsyke hofte og ruggbevegelser, så det må jo absolutt være flott for å fikse opp ryggproblemene mine!

Sån som det er nå så kan jeg jo ikke ha en normal jobb en gang pga smerter, så selvom magedans høres litt useriøsty ut så føler jeg at det absolutt er verdt å prøve for å gjøre ryggen bedre.

Ridning er også bra :Nikke:

Hah, jeg driver da ikke med sån jentesport!

Skrevet

Turningen ødelagte ryggen min ihvertfall, så det anbefales ikke!! Har fått veldig svai rygg og problemer med korsryggen.. Men magedansing er sikkert bra! Lykke til med det :)

Skrevet

Hvorfor ikke, Yme? Tror det ville kle deg! :jepp:

Skrevet
Turningen ødelagte ryggen min ihvertfall, så det anbefales ikke!! Har fått veldig svai rygg og problemer med korsryggen.. Men magedansing er sikkert bra! Lykke til med det :)

Da driter jeg i turning! Ryggen min er teit nok sån den er nå, syns jeg. Jeg har ikke fåt malt eller tegna på nesten et år nå fordi jeg får vondt av å bruke armene.

Da blire magedansing. Håper de syns det er greit at jeg går på det selvom jeg er gutt. Vi har jo ikke like bevegelige hofter som dere har, så det kan jo hende det ikke fins sånt for gutter fordi det rett og slett er umulig hehe

Hvorfor ikke, Yme? Tror det ville kle deg! :jepp:

Det tror jeg og! Nå for tiden trener og spiser jeg for å legge på meg masse, så jeg har sån skikkelig fin og hårete dansemage! :)

Skrevet

Du må nok belage deg på å gå på kurs med bare damer, men det har du vel ikke noe imot, tenker jeg.

Ellers er det helt vanlig at arabiske menn danser magedans, men da helst til husbruk.

Skrevet

Har du prøvd yoga eller pilates for ryggen din? Eller er det også sånn jentesport? :)

Skrevet
For ryggen, ja... :lol:

Ikke bare ryggen :lur:

Hah, jeg driver da ikke med sån jentesport!

:rulle:

Skrevet
Du må nok belage deg på å gå på kurs med bare damer, men det har du vel ikke noe imot, tenker jeg.

Ellers er det helt vanlig at arabiske menn danser magedans, men da helst til husbruk.

Ja, huff... Det var det med alle disse damene da. Jenter som står og vrikker seg rundt i erotisk dans er så grusomt hehe

Arabiske menn som danser magedans til husbruk? Hvordan fungerer det, da? Er jeg veldig treig nå?

Har du prøvd yoga eller pilates for ryggen din? Eller er det også sånn jentesport? :)

Jeg tror ikke yoga eller pilates kan gjøre noe mer for ryggen enn det styrketrening, fysioterapaut, naprapater og ostiopater kan gjøre.

Disse magedanserne trener jo opp så de får veldig bevegelig og myk rygg (med de hypnotiserende hoftebevegelsene sine *pervosikkel*) så det kan jeg tenke meg at løstner opp både her og der. Det blir kjempeflott, Shorty! Tenk så smuuuud jeg blir.

Ikke bare ryggen :lur:

:rulle:

For no griseprat.... Kål mi :sjarmor:

Skrevet

Tenk hvor stiv du blir i visse kroppsdeler når du skal se på den lekre lettkledde instruktøren, da! :fnise:

Skrevet
Tenk hvor stiv du blir i visse kroppsdeler når du skal se på den lekre lettkledde instruktøren, da! :fnise:

Slapp av! Den er ikke stor nok til at det syns uansett ;)

Skrevet
Slapp av! Den er ikke stor nok til at det syns uansett ;)

*puste lettet ut*

Skrevet

Joda, menn kan danse magedans de og. Han derre programlederen på Skal vi danse var jo på kurs. Lykke til, jeg tror du blir knall med paljetter på hoftene!

Skrevet

Du er en fin en du Yme. Slå til og kos deg ;)

Skrevet
Det blir kjempeflott, Shorty! Tenk så smuuuud jeg blir.

It's Miss Shorty to you :dåne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...