Gå til innhold

tiara og hodeåine

Gjest Gjest_Jeanette_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

Jeg får lett vondt i hodet, spes. når jeg har noe stramt/ tungt rundt hodet.

Men allikevel vil jeg så gjerne ha tiara.

Er det noen som vet om de er veldig tunge?

Eller har noen lure tips? Annet enn paracet i forloverens veske.

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelinn
Skrevet

min er veldig lett.. pass på å ikke sett opp håret stramt, eller fest den hardt .

lykke til :D

Gjest Gjest_gina_*
Skrevet

Jeg kjøpte et smykke med sølv og perler som frisøren "sydde" fast i håret mitt. Det fungerte perfekt. I tillegg fikk man bonusen av at kjedet la seg penere i håret (bøyler har en tendens til å stå litt for stivt fordi den har en fastsatt form som ikke nødvendigvis matcher hodefasongen.)

Gjest Gjest_gina_*
Skrevet

... glemte forøvrig å nevne det beste med løsningen... jeg har et fantastisk fint smykke som jeg fortsatt kan bruke (en tiara blir sannsynligvis bare brukt til karnival eller prinsessefest i barnebursdager etterpå...)

Skrevet

Jeg har det også slik. Får til og med vondt i hodet av solbriller, hvis de sitter på for lenge og klemmer bittelitt.

Min tiara har en liten kam på hver ende av bøylene. Den sitter godt fast der, og er ganske løs ellers på hodet. Jeg tror (håper) at det går bra...

Skrevet
Jeg kjøpte et smykke med sølv og perler som frisøren "sydde" fast i håret mitt. Det fungerte perfekt. I tillegg fikk man bonusen av at kjedet la seg penere i håret (bøyler har en tendens til å stå litt for stivt fordi den har en fastsatt form som ikke nødvendigvis matcher hodefasongen.)

Det der hørtes kjempelurt ut! Jeg er også en av de som får hodepine av solbriller, hårbøyler osv og jeg har lurt litt på om jeg kan ha tiara.

Var det bare et vanlig kjede du hadde i håret? Jeg har arvet et gammelt perlekjede som er veldig fint, men jeg synes jeg ser litt tantete ut når jeg har det på. Men dette høres jo ut som en god ide. :klappe:

Skrevet

Hvordan sletter jeg innlegg forresten? Da jeg trykte på svarknappen, fikk jeg bare svar om at internett var nede. Det var det jo tydeligvis ikke.. :sjenert:

Gjest Elfrida
Skrevet (endret)

Hups! :) Du får ikke slettet dem, men du kan endre dem og fjerne alt som står der - så kan du skrive dobbeltpost i stedet eller no slik at folk forstår hvorfor du har slettet.

Endret av Elfrida
Skrevet

Hvis du skal ha prøvetime hos frisøren din kan du jo forklare det at du får vodt i hodet. Jeg får vodt i hodet av stramme frisyrer, så jeg planlegger å ha en løs frisyre. Men, frisørene er flinke å ordne slik at det blir mest mulig komfortabelt for deg, så snakk med henne :)

Gjest Sasha_utlogget
Skrevet

jeg får også vondt i hodet ved noe stramt, og jeg hadde så lyst å ha et smykke til hodet, så jeg fant denne. Hun er utrolig hyggelig, og hun har levert til norge osgå før.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Tiaraen min satt da ikke "rundt" hodet i det hele tatt. Den satt mer oppå hodet hvis dere skjønner. Hadde håret dratt bakover og litt tuppert på toppen, og tiaraen var knapt nok i kontakt med hud i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...