Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag hårlengde nesten ned til hoftene og er seriøst drittlei håret. Sannsynligvis ender jeg med en kort kort frisyre etterhvert (hadde alltid det da jeg var yngre) men tenkte jeg skulle la min kjære mann få en litt forsiktig overgang (han har bare kjent meg med langt hår). Problemet er bare at jeg ikke finner noe inspirasjon til hva slags hårfrisyre jeg kan ha.Finner mange amerikanske websider med mange bilder... men de er så ekstremt trauste eller klassiske. Jeg vil gjerne ha noe litt sprekere frisyrer. Finner mange bra steder med tøffe korte frisyrer (sikkert fordi det egentlig er dit jeg vil med en gang...) men skulle gjerne hatt litt inspirasjon til ca skulderlengde....

Anyone ?

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker det var ei søt jente på vgs som hadde hår ned helt under rumpa.. Deppa i ei uke da hu klipte seg.

Skrevet

Heisann!

Har du vært inne på www.hairfinder.com?

Jeg har bare sett etter korte frisyrer der, men de har seksjoner for lengre hår også :jepp:

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Jeg hadde hår til navelen og klippet med til skulderlengde for ca 4 1/2 år siden. Det er SÅ mye lettere å vaske, stelle og style og ser tykkere ut.

Enig i at mye av det på nettet er veldig utdatert. Og syns de sidene hvor du setter forskjellig "parykker" på bilde av deg selv ser ganske fake ut. Jeg ville kikket litt i blader også, narvesen har jo også hårblader.

Prat med frisøren din om det, han/hun kan foreslå ting som vil kle deg. Pannelugg, skrå eller rett er jo ofte fint til halvlangt hår :) Kanskje du vil prøve bob etterhvert?

Det er også veldig gøy å prøve forskjellige teksturer i kortere hår. Jeg hadde en skikkelig krølleperiode for litt siden. Brukte ruller, krølltang, piperensere... Alt fra løse krøller til afro:) veldig gøy hvis man skal på fest. Og de holder til neste hårvask så lenge du preparerer håret godt (vidunderprodukt = Sebastian Proffesional Texturizer).

Også kan du sjekke ut hjemmesidene til Sebastian Professional, Monsoon, Redken, Matrix, Loreal Professional og andre styling/pleie merker. De viser jo alltid trender og har nok mer oppdaterte styles :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...