Gå til innhold

Blomster

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har ide på hvor en kan finne en kreativ blomsterbutikk i Oslo som kan lage en fin lyseblå bukett? med litt sommer og markblomster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo alltids prøve Finn Schjøll, han holder til i Bogstadveien på Majorstua og ved Tinghuset. Han er i hvert fall veldig dyktig, men vet ikke om han er så god på markblomster, så du får ta en telefon.

Skrevet

Alle vanlige blomsterforetninger lager brudebuketter.Ta en runde og titt i albummeneDen som er mest kreativ bestiller du buketten hos.Alle dekoratører er klar for en ny utfordring.

Gjest Lady-M
Skrevet

Markens Glede på Majorstuen. Veldig kreative og flinke. Venninne av meg som jobber her og hun vant Oslo-mesterskapet i blomsterdekorasjon for noen uker siden.

Skrevet
Du kan jo alltids prøve Finn Schjøll,

Bestilte blomster derfra til en vennindes bursdag en gang og de var så dårlige og stygge!

Kan jo hende jeg hadde uflaks men jeg bruker ikke mere penger der....

Bellmann blomster i Thorvald Meyers gate derimot har en kjempedyktig fyr som jeg tror heter Henning, han lager de flotteste oppsatser og buketter jeg har sett....

Bl a en nydelig brudebukett til meg da vi giftet oss forrige gang......

Skrevet

På Kampen Blomster er de kjempeflinke! En koselig liten butikk på hjørnet ved Kampen kirke.

Skrevet

Anitacath: tror du var uheldig, det var da riktig synd. Jeg har aldri sett en eneste stygg eller trist dekorasjon/blomsterbukett fra Finn Schjøll. Har heller aldri hørt om noen andre som har blitt skuffet.

Skrevet

Bl a en nydelig brudebukett til meg da vi giftet oss forrige gang......

Forrige gang? Skal dere gifte dere to ganger? :forvirra:

Skrevet

Forrige gang? Skal dere gifte dere to ganger? :forvirra:

Forrige gang var visst på liksom............ :forvirra:

Skrevet

Ellers er Floriss ved Nationaltheatret flinke, samt blomsterbutikken på Aker Brygge, den som vender ut mot Bryggetorget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...