Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gl@mB@be
Skrevet (endret)

Ja, fyr løs :)

(Bruker ikke frisørshampo, derfor jeg ikke begynner selv. Men tenkte jeg skulle prøve ut noe etterhvert, så greit å se om den er en eller flere gjengangere folk er fornøyde med.)

Endret av Gl@mB@be
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, fyr løs :)

(Bruker ikke frisørshampo, derfor jeg ikke begynner selv. Men tenkte jeg skulle prøve ut noe etterhvert, så greit å se om den er en eller flere gjengangere folk er fornøyde med.)

Jeg liker John Masters sine. Organiske og kjempebra.

Skrevet

Redken og Kerastase er vel de mest gjengående frisørmerkene, men de har jo titalls ulike farger/typer innenfor merkene sine. Hvis poenget er å få tips til deg så burde du si om du har tørt/farget/glatt/slitt/krøllet/kort/langt/tynt/tykt hår.

Skrevet

Er fornøyd med både Redken og Kerastase, samt KMS California.

Skrevet

Jeg brukte Joico K-Pak før. Kjempefornøyd! Har også brukt Wella SP, men de likte jeg ikke så godt.

Skrevet

Jeg bruker Redken Extreme, er veldig fornøyd.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Redken og Kerastase er vel de mest gjengående frisørmerkene, men de har jo titalls ulike farger/typer innenfor merkene sine. Hvis poenget er å få tips til deg så burde du si om du har tørt/farget/glatt/slitt/krøllet/kort/langt/tynt/tykt hår.

Dette tenkte jeg ikke på, godt du spurte. Jeg har langt, glatt hår. Ufarget. Ikke spesielt slitt tror jeg. Verken tykt eller tynt.

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg loreal professional for å få volum, men har brukt redken ment for oljete hår før, og har vært fornøyd (har tynt, glatt hår som lett blir fettete fordi det ligger helt inntil hodebunnen) Har vel ikke funnet noe jeg har vært helt fornøyd med, lurer på om det blir redken body full neste gang...

Skrevet

For tida bruker jeg TIGI dumb blonde shampo og conditioner (kan også brukes til brunetter og rødhetter men kalles visst dumb blonde fordi de med blondt hår oftest har veldig slitt hår etter behandlinger), men dette for å variere litt og fordi de lukter så godt!

Men favorittene er Joico K-pak (lukter også nydelig!) og Sebastian-produkter. Spesielt Sebastian Laminates. Jeg har tørt, langt, behandlet hår.

Skrevet

Den serien er bra for tørrt hår, ikke sant? Kan den være for bra, slik at håret kan bli fett? Hvis du skjønner hva jeg mener... :)

Skrevet

Hei! Jeg bruker Loreàl serie expert vitamino (den rosa) kjempefornøyd!

liker også veldig godt tigi! de lukter skikkelig godt :)

jeg har langt, normalt og bleket (stripet) hår

Skrevet
Den serien er bra for tørrt hår, ikke sant? Kan den være for bra, slik at håret kan bli fett? Hvis du skjønner hva jeg mener... :)

Vel, den er jo som navnet sier "Extreme", så passer hvis du har slitt hår. jeg har stripet/bleket håret en del og da har jeg ikke turd å bruke annet.

Men min erfaring er at den ikke på noen måte tynger og fetter håret :) Men du trenger kanskje ikke bruke de mest pleiende kurene og sånn da. men shampoen og balsamen er kjempebra.

Skrevet
Vel, den er jo som navnet sier "Extreme", så passer hvis du har slitt hår. jeg har stripet/bleket håret en del og da har jeg ikke turd å bruke annet.

Men min erfaring er at den ikke på noen måte tynger og fetter håret :) Men du trenger kanskje ikke bruke de mest pleiende kurene og sånn da. men shampoen og balsamen er kjempebra.

Ok, da skal jeg sjekke ut de :)

Skrevet

gjør det! men et tips; bestill på internett heller enn å kjøpe i butikken. du får det til tredjedelen av prisen. lookfantastic.com foreksempel :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Har normalt hår med fall. Brukar Modern Organic Ptoducts(MOP) C-curl shampo og Redken Body Full Balsam.

Skrevet

Bruker loreal Professional, kerastase, joico og wella Sp. Bytter på litt, for jeg blir sp lei av å bare bruke èn shampo.

Skrevet

Heia,jeg er veldig fornøyd med den jeg bruker, men som alle jenter ,gøy med noe nytt.Så mitt spør:lukter den godt??For det er like viktig.Liker IKKE fersken/aprikoslukter..he he.Ja,som alle dagligvarshampoene til behandlet hår lukter.Fysj.

Skrevet

Jeg bruker Kerastases shampo Bain Satin 1 og balsamen Lait Vital akkurat nå, og er veldig fornøyd så langt. Håret blir som silke. :) En annen shampo/balsam jeg er fornøyd med er KMS Silksheen. Tror kanskje jeg likte den bedre enn Kerastase.

Redken All Soft gjorde at håret mitt ble fett. Det samme med Tigi Brunette Goddess.

Skrevet (endret)

Bruker Body full fra Redken nå.

Ellers er K pak fra Joico en absolutt favoritt. (Shampoo, proteinkuren, fuktighetskuren og split end mender'en.)

Har farget langt hår.

Endret av laperla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...