Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Kunne du blitt sammen med en som heter Johnny ?
sungirl Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Navn har da ikke noe å si om man liker noen??? Johnny er da ikke gale??
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Navn har da ikke noe å si om man liker noen??? Johnny er da ikke gale?? Fornavn spiller ingen rolle. Hadde han hatt et rart etternavn hadde jeg ikke brukt det i et evt ekteskap. Toppen Bechs mann heter Langballe
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Synes ikke johnny er stygt, men litt sånn bøllete:P "Alle" bøller og bolere heter Ronny eller Johnny
The Kitten Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Kunne du blitt sammen med en som heter Johnny ? Jeg forbinder navnet med kriminelle, men ja jeg kunne blitt sammen med en som het Johnny.
Fun Light Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Hvis han gikk med på å bli kalt Jon så... Var sammen med en som heter Johan en gang, og der jeg kommer fra uttales det JO-han, og ikke Jo-hann.. Altså uttales det på den bondske måten. Husker jeg syntes det var litt flaut, men da var jeg 17 år gammel. Navnet skjemmer ingen! Man venner seg til det meste
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg forbinder navnet med kriminelle, men ja jeg kunne blitt sammen med en som het Johnny. hvorfor det ? Er det mange kriminelle som heter Johnny ?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Fornavn spiller ingen rolle. Hadde han hatt et rart etternavn hadde jeg ikke brukt det i et evt ekteskap. Toppen Bechs mann heter Langballe Og hva er så rart med Langballe? Jeg kjenner flere som heter det, og har aldri tenkt åp at det er et rart navn.
Gjest *Ulla* Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 hvorfor det ? Er det mange kriminelle som heter Johnny ? Jeg leste en gang at Johnny er et av de vanligste navnene i norske fengsler. Selvfølgelig er det alle mulige slags navn der, men Johnny er mer representert enn for eksempel Magnus.
Gjest imli Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Navnet skjemmer ingen... Kan ikke si jeg bryr meg om hva mannen heter. Er mer opptatt av etternavnet da ja, hadde nok beholdt mitt pikenavn om mannen min hadde hatt et stygt etternavn
Torine Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 ha ha Artig tråd. Var det ikke Kristine Koht som laget et program om alle som het Jonny. Eller var det Jan, Jan Johannsen.
Fanteria Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Haha... Det heter faren min. Med tanke på hvilket forhold jeg har til det navnet, så blir det jo litt spesielt. Men det burde jo ikke ha noen betydning. Så, ja.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #13 Skrevet 25. oktober 2008 "A rose is still a rose", vet du. Ja, hvis jeg hadde likt fyren så kunne han godt ha hett Konstantin eller Pygmé André for min del..
milla-mor Skrevet 25. oktober 2008 #15 Skrevet 25. oktober 2008 Jada, Johnny er null problem. Jeg er av den gammeldagse sorten, jeg, som bryr meg mest om personligheten til han jeg er sammen med... Men jeg tok meg i å unngå å rope på eksen når vi var i butikken og sånt. Han hadde et ganske belastet navn.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 Jada, Johnny er null problem. Jeg er av den gammeldagse sorten, jeg, som bryr meg mest om personligheten til han jeg er sammen med... Men jeg tok meg i å unngå å rope på eksen når vi var i butikken og sånt. Han hadde et ganske belastet navn. *nyskjerrig*
Gjest Lamia Lenis Skrevet 27. oktober 2008 #18 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) ... Endret 17. oktober 2009 av Lamia Lenis
soloflaska Skrevet 27. oktober 2008 #19 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har nettopp avvist en fyr pga navnet... Heh. Men Johnny hadde vært greit da. Hva het fyren da? ;-D
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #20 Skrevet 27. oktober 2008 *nyskjerrig* Nysgjerrig mener du vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå