Montezuma Skrevet 12. juni 2003 #1 Skrevet 12. juni 2003 Broren min er på sykehuset og blir pappa idag!!! Vannet gikk igår, men ingenting skjedde. Idag var det tomt for fostervann, så de må starte fødselen. Hvis alt går etter "planen", blir jeg tante for niende gang ikveld!!! Hipp hurra!!! :D
Padmee Skrevet 12. juni 2003 #2 Skrevet 12. juni 2003 Gratulerer Tuppelure, så gøy da. Det er enda gøyere å bli tante enn å bli mor for da slipper en jo alt ansvaret og sitter igjen med bare kosen.
Montezuma Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2003 Ja, du sier noe der! tanter kan bare skumme fløten Nå ble det dessverre ikke så gøy i dag. Jeg fikk riktignok en liten niese, men alt var ikke bra. HUn er overflyttet til Rikshospitalet, og vi må bare avvente situasjonen. Vet ikke noe om hvordan det vil gå. Så vi er mange som går rundt med fingrene i kryss nå.........
Padmee Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Så trist da Tuppelure. Får håpe det går bra. Skal krysse fingrene mine jeg også. Lykke til iallefall til dere alle.
Gjest Mayamor Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Krysser fingrene for dere. Klem fra Mayamor
Gjest Tex Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Gratulerer med nykomlingen, Tuppelure. Venter i spenning på å høre mer fra deg....
Gjest care Skrevet 13. juni 2003 #7 Skrevet 13. juni 2003 Det er virkelig stort å bli tante....gratulere
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. juni 2003 #8 Skrevet 14. juni 2003 Har tenkt på deg i dag. Håper det går bra. Send en PM hvis du føler for det.
Ruby Skrevet 14. juni 2003 #9 Skrevet 14. juni 2003 Gratulerer så mye Tuppelure. Å få ett nytt barn inn i verden er virkelig et mirakel, og det å bli tante for niende gang er vel herlig!
Gjest eminel Skrevet 16. juni 2003 #10 Skrevet 16. juni 2003 Gratulerer, Tuppelure!! Jeg blir tante for andre gang rett over nyttår! Har allerede begynt å glede meg!! Håper alt er bra med den vesle niesen din!! Krysser fingrer jeg
Montezuma Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2003 Tusen takk, alle sammen, for varme ord! Var og besøkte prinsessen igår. Vondt å se henne bare ligge der, men godt å se hvor sterk og bestemt hun ser ut! Hun klarte seg gjennom operasjonen idag :D , så nå må vi bare vente gjennom de første kritiske døgnene......... Krysser fingrene og håper det beste...........
Jusy me Skrevet 17. juni 2003 #13 Skrevet 17. juni 2003 Først må jeg bare gratulere deg. Det må være stort å bli tante(har enda til gode å bli det). :D Håper at alt går bra med tanteungen din. Skal krysse fiingrene mine.. :D
Padmee Skrevet 17. juni 2003 #14 Skrevet 17. juni 2003 Har sittet her med kryssede fingre hver dag jeg, og jeg tror det har hjulpet. Får håpe at det fortsetter og hjelpe slik at prinsessen klarer seg og får komme hjem snart. Nyfødte har enorm vilje til å leve og de tåler utrolig mye. Lykke til, tenker på dere.
Montezuma Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #15 Skrevet 17. juni 2003 Nå har hun klart det første døgnet! Det går over all forventning! Legene er imponert over hvor sterk hun er. De har begynt å trappe litt ned på respiratoren, morfin mm. De tør enda ikke si at hun overlever, vil se an 4-5 dager. Men det ser bra ut foreløpig! Hun er utrolig sterk og bestemt. Dessverre vil det bli måneder på sykehuset, men jeg håper å kunne holde henne om ikke alt for mange uker....... Har en drøss med bilder av henne som jeg ser på hele dagen! Tusen takk for varme ord, omtanke og kryssede fingre!
starie Skrevet 18. juni 2003 #16 Skrevet 18. juni 2003 Gratulerer som tante! Håper virkelig det går bra med det lille nurket.. Krysser fingrene jeg også!
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #17 Skrevet 18. juni 2003 Gratulerer så mye som har blitt tante :D Høres ut som barnet har fått en vanskelig start, men jeg håper virkelig at det går bra og at hun klarer seg ut av alt dette.
Montezuma Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #18 Skrevet 20. juni 2003 Idag puster hun selv, respiratoren er koblet fra!!!!!! :D :D :D Faren er ikke over, men det ser bare lysere og lysere ut! Dette kommer til å gå bra! :D Glad tante
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2003 #19 Skrevet 20. juni 2003 Det er utrolig godt å høre i fra deg. Har tenkt veldig masse på deg. Krysser fingrene for deg Tuppelure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå