Gå til innhold

Hvorfor er han sur hele tiden?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Har vært gift i snart 9 år og de 5 første årene var alt bare bra men den siste tiden har han blitt mere og mere sur. Hisser seg opp for ingenting og skjeller meg ut. Er så drit lei av å bli i forholdet, hva synes dere jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørre han hvorfor han er sur?

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

Gjør det men sier han ikke er det? fårstår meg ikke på han

Skrevet

Virker som det er noe som plager ham. Det har hendt at jeg har blitt sint uten spesiell grunn og da har det alltid vært noe som tynger meg. Problemer jeg ikke har klart å løse.

Skrevet

Dårlig miljø på jobben? Det kan ødelegge mye :/

Skrevet

Min mann var også slik, og han viste seg å ha et forhold til en annen. Han ble mer og mer sur og sint, og jeg mer og mer usikker. Jeg lurte selvfølgelig på om det var en annen flere ganger, men han nektet og løy meg rett i ansiktet, selv om vi har vært gift i nesten 30 år.....Se på Puls imorgen og NRK.no/puls sine nettsider om utroskap, om du ser noen likheter. Jeg fant mange unnskyldninger for han var slik han var, ville nok ikke innse, for da må man gjøre noe med det.

Men for all del, det trenger jo ikke være utroskap, det kan jo være problemer på jobb, økonomi osv. Spør konkrete spørsmål. Tilslutt kommer det nok, i mellomtiden får du prøve å styrke deg selv.

Lykke til!

Skrevet

Kanskje han rett og slett er veldig deprimert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...