Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg stakk innom HM og Cubus men de hadde ikke. Jeg er ute etter et helt enkelt skjørt, helst i sort, men mørkelilla eller mørk dongeri går også. Noen som har sett det noe sted i det siste? De skal brukes oppå longs.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Voice of Europe har et miniolaskjørt i svart nå, det er veldig fint!
Rexina Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Så rart at ikke HM har. Jeg kjøpte et der for ikke lenge siden. Og så det for litt under en uke siden der også. Hva med Gina Trikot?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har et high-waist, sort, fra Lindex.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Takk for svar jenter, skal sjekke de butikkene. Der handler jeg nemlig aldri...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Hvor bor du? Jeg har iallfall sett et svart miniskjørt på h&m i oslo, i karl johans gate, og dette var uka her. Jeg har det selv, og synes det sitter kjempefint på, er i dongeristoff Men det er jo ikke alle butikkene som tar inn det samme, så kan hende du må lete litt på de ulike h&m butikkene. Har også sett et svart miniskjørt på vero moda/only. Men dette var i et litt blankere stoff, dessuten har jeg bare sett det på én vero moda, og det var den på oslo city. Uansett, lykke til på jakten :gjeiper:
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Vi har på H&M! Flere typer også! Kom,kom:)
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Ok, her er dagens rapport: null fangst! Jeg fant litt her og der, men enten var det feil lengde, jeg vil ha til midt på låra ca, eller det var feil str, jeg må ha 40...puh, passe lei. Var på alle kjedebutikkene i Trondheim, tror jeg. Lindex glemte jeg. Fant noen på HM, i litt grovt stoff, med mønster, ikke akkurat hva jeg er ute etter.
laperla Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Sitter å ser på nettsiden til Gina Tricot, og de har mange svarte skjørt i ulike varianter. Prøvd der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå