Gå til innhold

Massasje

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Aina_*
Skrevet

Hvilke thai steder i Oslo tilbyr dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Hvilke thai steder i Oslo tilbyr dette?

Hei Aina.

Jeg har vært på søken etter dette selv men ikke funnet noe skikkelig sted som tilbyr noe slikt (ikke at jeg har spurt direkte, men man får en følelse). Si gjerne ifra hvis det skulle dukke opp noe du kan anbefale.

Skrevet

Tar helst i mot en slik massasje fra kjæresten. Men for meg høres det helt greit ut.

Bare tanken gjør en jo litt 'glad' Håper jeg en dag kan få oppleve det. Tror jeg ville ha en kvinne.. Ikke for sex'sens skyld, men for nytelsen.

Det blir jo ikke sex. Nei.. Skal jo ikke dele kjønnsorganer. Jeg helt i passiv nytelse. Og hun masserer alt..

Hellene,,, tenkende...

• 1 år senere...
Gjest exotica
Skrevet

Tar helst i mot en slik massasje fra kjæresten. Men for meg høres det helt greit ut.

Bare tanken gjør en jo litt 'glad' Håper jeg en dag kan få oppleve det. Tror jeg ville ha en kvinne.. Ikke for sex'sens skyld, men for nytelsen.

Det blir jo ikke sex. Nei.. Skal jo ikke dele kjønnsorganer. Jeg helt i passiv nytelse. Og hun masserer alt..

Hellene,,, tenkende...

Noen som vet om hvilke thai steder jeg kan dra til for å få det "lille" ekstra?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan går man fram som jente om man tropper opp på et thai studio med håp om full pakke?

Ville de ikke syntes det hadde vært veldig rart bare du hadde kommet inn i lokalet der å bedt om massasje? Og må man gjøre noe spesielt for å hinte underveis at man ønsker mer? gjelder forsåvidt ikke bare thai studioer men generelt.. Og Nedtur om man hinter og massøren ikke er med på notene.

Skrevet

Hvordan går man fram som jente om man tropper opp på et thai studio med håp om full pakke?

Ville de ikke syntes det hadde vært veldig rart bare du hadde kommet inn i lokalet der å bedt om massasje? Og må man gjøre noe spesielt for å hinte underveis at man ønsker mer? gjelder forsåvidt ikke bare thai studioer men generelt.. Og Nedtur om man hinter og massøren ikke er med på notene.

Enkelt. Legg deg på benken helt naken. Når de masserer nært intime steder så la det være tydelig at du liker det ekstra godt. Først bare litt forsiktig så enda tydeligere. Og etter hvert kan du be dem massere litt ekstra på steder som er helt intill, men ikke direkte på de intime stedene. Da skjønner de bildet. I utgangspunktet ligger man naken med et håndkle over de viktigste stedene og de masserer stort sett altid svært nærgående enten det er noe dirty som tilbys eller ei så du har god mulighet til å vise at du liker det ekstra godt der.

Skrevet

Skulle gjerne tatt jobben som orgasmemasør! ^^

• 1 måned senere...
Gjest sissel
Skrevet

Tilbyr Thai-massasjestedene i Oslo intimmassasje til kvinner???

Ønsker snarlig svar.

Gjest MassasjegladMann
Skrevet

Dere som ønsker denne typen massasje, kan jo sette inn en annonse i "tjenester søkes". Det er mange "free lance" massører som tar massasje oppdrag og kan tilpasse massasjen etter kundens ønsker og behov.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Tråden ryddet gjentatte ganger for reklame og e-postadresser.

Tråden stenges.

Bond, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...