Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har en kamerat på motsatt side av landet enn der jeg bor. Hadde vi bodd i samme by, så hadde vi vært kjærester. Vi er veldig glad i hverandre og ønsker veldig å bli kjærester en gang. "Planen" er at jeg kanskje skal flytte til hans by om ett år ca (i forbindelse med jobb). Jeg vet bare ikke om jeg klarer denne avstanden her fram til da... Vi har lagt alle følelsene våre på hoggestabben, og fallhøyden er stor. Jeg vingler opp og ned som en jojo og vet ikke hva jeg vil. Jeg tror ikke jeg klarer å kutte kontakten, men vet heller ikke om jeg klarer å sette livet mitt på "pause" til vi kan være sammen. Føler meg som et følelsesmessig vrak... Vi ses kanskje en gang i løpet av to mnd. Har noen erfaringer/tanker/råd?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har en kamerat på motsatt side av landet enn der jeg bor. Hadde vi bodd i samme by, så hadde vi vært kjærester. Vi er veldig glad i hverandre og ønsker veldig å bli kjærester en gang. "Planen" er at jeg kanskje skal flytte til hans by om ett år ca (i forbindelse med jobb). Jeg vet bare ikke om jeg klarer denne avstanden her fram til da... Vi har lagt alle følelsene våre på hoggestabben, og fallhøyden er stor. Jeg vingler opp og ned som en jojo og vet ikke hva jeg vil. Jeg tror ikke jeg klarer å kutte kontakten, men vet heller ikke om jeg klarer å sette livet mitt på "pause" til vi kan være sammen. Føler meg som et følelsesmessig vrak... Vi ses kanskje en gang i løpet av to mnd. Har noen erfaringer/tanker/råd? Er jo ikke noe problem, så lenge ingen av dere har andre kandidater. Dersom det skjer - løser det seg selv. hvis det ikke skjer før dere kan få et normalt forhold, så var det kanskje verdt å vente på.
Furstina Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Klarar ni av avståndet, med hjälp av mail, chatt, SMS och telefonsamtal, så har ni en BRA chans att verkligen lära känna varandra. När jag träffade min man bodde jag i Sverige och han i Norge, vi bestämde dejt på nätet specifika tider, pratade mycket mycket om det mesta, och försökte resa till varandra så ofta vi kunde. Jag tror att vi flyttade samman så fort som vi gjorde tack vare avståndet och den kontakten vi lyckades få med varandra och de samtal vi hade. Mitt råd är att ta tid till att chatta med varandra på kvällarna för att lära känna varandra bättre. Satsa på det. Enda skillnaden mot ett förhållande på nära håll är att inte inte kan träffas lika ofta, men ni kan prata och drömma ändå.
Gjest TS Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 "Alle" sier at det ikke er noe problem. Jeg tror de som sier det ikke har opplevd det, eller i så tilfelle ikke har hatt nok følelser... Det er et problem. Det påvirkere hele hverdagen min å savne en person så mye. Spørsmålet er egentlig om jeg vil utsette meg selv for dette her eller om jeg skal prøve å begynne prosessen med å komme over han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå