Gjest bente85 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Er du en av de som har prøvd begge disse scanner typene her? Vel jeg har. CanoScan LIDE 70 kjøpte jeg gjennom en nettbutikk som heter komplett.no Denne scanneren har jeg alltid vært misfornøyd med, pga all støyen. Den bråker veldig når den tar prewiew og også under scanningen. Også var det med et program som heter Photostudio 5.5 (dette er en elendig program - mye problemer med dette). CanoScan LIDE 90 er jeg meget fornøyd med, veldig stillegående i forhold til den forrige modellen jeg nevnte. Kjæresten min har også denne, og han er veldig fornøyd. Kjøpte scanneren hos clas ohlson. Det eneste negative er jo igjen denne programvaren som fulgte med, da igjen Photostudio 5.5. Like ille å bruke, nesten værre. Så har fått installert nytt program, som jeg kan bruke til å scanne med. Kan jeg også mikse med bilder og det jeg vil. Den gamle scanneren har jeg gitt til pappa, sånn at han kan levere den på en plass hvor dem tar inn sånne ting som elektrisk avfall. Aldri mer vil jeg ha den scanneren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå