Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye mye verre for en kvinne å bli avvist seksuelt av en mann enn motsatt. Det er feil av dere menn å tro at det er greit at kvinnen tar det endelige

intiativet for det er det ikke. Det er mannens oppgave.Noe annet er unaturlig.

Dette har ingenting med likestilling å gjøre.Dette er nærmest en naturlov og den bør følges.Dersom dere menn tror at det er greit for oss å prøve oss etter at dere har kommet med vag flørting tar dere feil.Den verste sorten av dere er vel dere såkalte lurepikker som først flørter vagt for deretter å avvise.Dere er avslørt for lenge siden.Enten så viser dere ærlig opptreden og er kalde og nøytrale eller så sjekker dere oss opp direkte.

Vi gidder ikke og skal ikke være jegere.Litt service forventer vi for faen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette var dagens... :) Litt bitter kanskje?

Å argumentere med slike ting med at ditt og datt er "unaturlig" blir litt komisk med tanke på hvor langt vi har fjernet oss fra naturen. Vi lever så fjernt fra naturlige omgivelser at det på mange punkter er umulig å vite hva som "egentlig" er naturlig. Selv tror jeg ikke det er naturlig at menn skal være de som hele tiden tar initiativet, men meg om det..

Du får flytte til et land hvor likestillingen ikke har kommet like langt som her da vel(for dette har selvsagt med likestilling å gjøre), hvis du synes det er så skummelt å ta initiativet. :)

Hvor hardt det føles å bli avvist har nok mer mer selvtillit og personlighet enn med kjønn å gjøre. ;)

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Det er mye mye verre for en kvinne å bli avvist seksuelt av en mann enn motsatt. Det er feil av dere menn å tro at det er greit at kvinnen tar det endelige

Om du bare viste hvor lite akkurat det bryr meg.

Dette har ingenting med likestilling å gjøre.Dette er nærmest en naturlov og den bør følges.Dersom dere menn tror at det er greit for oss å prøve oss etter at dere har kommet med vag flørting tar dere feil.Den verste sorten av dere er vel dere såkalte lurepikker som først flørter vagt for deretter å avvise.Dere er avslørt for lenge siden.Enten så viser dere ærlig opptreden og er kalde og nøytrale eller så sjekker dere oss opp direkte.

Dere får bare tåle nei. Vi menn går ikke rundt og ligger med alle kvinner om det er det du tror. Vi ligger med de vi ønsker og ligge med. Resten avviser vi blir dere sure og sårete. Vel personlig bryr jeg meg lite om hva en kvinne måtte føle om jeg aviser henne

dere får rett og slett bare tåle det.

Skrevet

Jeg tror at de fleste kvinner i likhet med meg selv foretrekker å bli sjekket opp fremfor å sjekke.

Det er rett og slett avtennende med en mann som ikke tør/gidder å be ut en kvinne.

Skrevet
Jeg tror at de fleste kvinner i likhet med meg selv foretrekker å bli sjekket opp fremfor å sjekke.

Det er rett og slett avtennende med en mann som ikke tør/gidder å be ut en kvinne.

Deg om det. Alle kvinner er (heldigvis) ikke som deg. :)

Skrevet

:skratte:

[sarkasme]

Greit. Men da skal jeg ha mat på bordet hver dag når jeg kommer hjem fra jobb. Husarbeidet tar du også. Det er kvinnearbeid.

[/sarkasme]

Slike ting som TS tar opp er det feminisme har kommet til i dag. Personlig foretrekker jeg likestilling. Men for all del, noen vil ha det slik og jeg skal ikke fortelle andre hvordan de skal ha det hjemme. Men ikke forvent likestilling på alle områder utenom der DU vil ha det. Diskusjonen om hva som er "naturlig" kan man ta om utrolig mange ting.

Skrevet
Om du bare viste hvor lite akkurat det bryr meg.

Dere får bare tåle nei. Vi menn går ikke rundt og ligger med alle kvinner om det er det du tror. Vi ligger med de vi ønsker og ligge med. Resten avviser vi blir dere sure og sårete. Vel personlig bryr jeg meg lite om hva en kvinne måtte føle om jeg aviser henne

dere får rett og slett bare tåle det.

De fleste av oss tåler det ikke og synes at det grusomt flaut og motbydelig å bli avvist av en mann.Det er derfor vi ikke tar mot til oss når menn opptrer vagt og småflørtende.Lurepikker er motbydelige og komme utfor.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
De fleste av oss tåler det ikke og synes at det grusomt flaut og motbydelig å bli avvist av en mann.Det er derfor vi ikke tar mot til oss når menn opptrer vagt og småflørtende.Lurepikker er motbydelige og komme utfor.

Synd men noe sympati får dere ikke. Ingen liker å bli avist det er bare noe man får tåle om man ikke tåler det så får man holde seg unna vel markede for og si det slik

Gjest LanaLane
Skrevet

Om du får et slett "nei" så har du vel gjort noe feil?

De fleste tar jo hintet lenge før man får et "nei". Om jeg har lyst på sex men ikke kjæresten min(ikke at det skjer så ofte at jeg blir avvist :gjeiper: )så skjønner jeg at han ikke vil dersom han kysser meg på kinnet, eller sier han må på do, hente noe å spise etc.

Han må VELDIG sjelden si "LanaLane, jeg er virkelig ikke interessert i å ha sex med deg."

Nå er jeg verdens største luremus selv, så jeg har opplevd min del av snurte mannfolk :ler:

Skrevet
Synd men noe sympati får dere ikke. Ingen liker å bli avist det er bare noe man får tåle om man ikke tåler det så får man holde seg unna vel markede for og si det slik

Jeg holder meg selvsagt ikke unna markedet.Jeg bare forventer at det er mannen som tar intiativet på det markedet og ikke jeg.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Jeg holder meg selvsagt ikke unna markedet.Jeg bare forventer at det er mannen som tar intiativet på det markedet og ikke jeg.

Du har ikke vudert og bygge en tidsmaskin og dra tilbake til 1850 tallet ?

Skrevet
Om du får et slett "nei" så har du vel gjort noe feil?

De fleste tar jo hintet lenge før man får et "nei". Om jeg har lyst på sex men ikke kjæresten min(ikke at det skjer så ofte at jeg blir avvist :gjeiper: )så skjønner jeg at han ikke vil dersom han kysser meg på kinnet, eller sier han må på do, hente noe å spise etc.

Han må VELDIG sjelden si "LanaLane, jeg er virkelig ikke interessert i å ha sex med deg."

Nå er jeg verdens største luremus selv, så jeg har opplevd min del av snurte mannfolk :ler:

Hvordan tar man hintet da? Situasjonen jeg sikter til er sjekking og ikke intiativ til sex der hvor man allerede er i parforhold med hverandre.Jeg sikter til situasjoner der hvor man ikke har opprettet noen relasjon til vedkommende som man har sett seg ut. Mange menn gir uklare signaler og når man ikke kjenner dem er det umulig å tolke.

Skrevet
Du har ikke vudert og bygge en tidsmaskin og dra tilbake til 1850 tallet ?

Nei,det har jeg ikke.Jeg er dessuten for full likestilling i yrkesliv, i forhold til husarbeid,maktbalanse i hjemmet og i forhold til antall sexpartnere.

Jeg synes bare at mannen skal ta det endelige intiativet i sjekkeprosessen.Er det så jævla vanskelig å forstå da?

Gjest LanaLane
Skrevet
Hvordan tar man hintet da? Situasjonen jeg sikter til er sjekking og ikke intiativ til sex der hvor man allerede er i parforhold med hverandre.Jeg sikter til situasjoner der hvor man ikke har opprettet noen relasjon til vedkommende som man har sett seg ut. Mange menn gir uklare signaler og når man ikke kjenner dem er det umulig å tolke.

Joda, enig der, har selv opplevd at en fyr har flørta med meg for å å innpass hos venninna mi :kjefte:

Men jeg merker sånt veldig fort, men det kan være fordi jeg også er veldig obs på det. Du kan jo kanskje forsøke å trekke deg litt unna for å se om han "fisker" deg inn igjen. Spørre om han kan passe på plassen din mens du er på toalettet eller noe. Har han forsvunnet når du kommer tilbake så er det et trygt tegn på at han ikke er interessert.

Spør om han vil bli med ut å ta litt luft. Om han foretrekker å sitte med ølen sin så vet du hva ståa er.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet (endret)
Nei,det har jeg ikke.Jeg er dessuten for full likestilling i yrkesliv, i forhold til husarbeid,maktbalanse i hjemmet og i forhold til antall sexpartnere.

Jeg synes bare at mannen skal ta det endelige intiativet i sjekkeprosessen.Er det så jævla vanskelig å forstå da?

Du er herved avvist

Endret av Cederic Rueben
Skrevet

Hva er egentlig grunnen til at det skal være så mye enkere for oss mannfolk? Jeg kan love deg at det var et helvette fra starten av, fikk masse nei lignende svar. Men nå går alt bedre, et nei er hennes tap, det er nok av de som svarer ja uansett :)

Skrevet
Jeg bare forventer at det er mannen som tar intiativet på det markedet og ikke jeg.

I så fall venter du pent og pyntelig på de mennene som er interessert nok til å sjekke deg opp direkte, i stedet for å prøve deg på de mennene du har mest lyst på.

Da blir du aldri avvist, og trenger ikke skrive tråder på internett om at ikke absolutt alle vil ha deg.

Det er litt drøyt å forvente at de du faktisk tar initiativ overfor, skal si ja til sex/forhold for å spare deg for det forsmedelige i å bli avvist...

Ditt initiativ er ditt eget ansvar!

Skrevet

En annen grunn til at vi kvinner ikke bør ta intiativet er viskingen,tiskingen og beskyldninger ifra både menn og kvinner om at man er "gal" og fylt med vrangforestillinger fordi man innbilte seg at man hadde sjangs på en man ikke har sjangs på.Det er kun kvinner som blir utsatt for den hersketeknikken der og aldri menn.

Skrevet
En annen grunn til at vi kvinner ikke bør ta intiativet er viskingen,tiskingen og beskyldninger ifra både menn og kvinner om at man er "gal" og fylt med vrangforestillinger fordi man innbilte seg at man hadde sjangs på en man ikke har sjangs på.Det er kun kvinner som blir utsatt for den hersketeknikken der og aldri menn.

Ya right!

Dåkker er noen fine der å :skravle:

Skrevet

:hoho: Dagens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...