Gjest Gjest_London_* Skrevet 8. november 2008 #21 Skrevet 8. november 2008 Hva er vel bedre enn å se den vakreste deiligste jenta i verden sitte i all sin prakt over seg? Man ser mus, pupper, kropp, lår, ansikt med medfølgende ansiktsuttrykk. Mangler egentlig bare rumpa, men det hadde nok blitt merkelig Signerer denne, og tilføyer at hun kan gjerne ta en runde med pikken i rumpa også..
K.A. Skrevet 8. november 2008 #22 Skrevet 8. november 2008 Apropos ridning; Hvordan gjør dere det? Opp og ned, eller "frem og tilbake" (hvis dere skjønner...). Jeg er nemlig har nemlig ridd "på ordentlig" (dvs. sittet på hesteryggen) fra jeg var liten, og "opp og ned" har ingenting å gjøre ridningen jeg bedriver på ridebanen. Derfor rir jeg menn som jeg rir en hest, med lange bekkenbevegelser bakfra og fremover samtidig som jeg strammer muskulaturen i underlivet. Blir det feil for dere gutta, foretrekker dere "humpe-ridningen"? (Ingen har ennå sagt "au", da...) Måten du beskriver er desidert den som ser mest sexy ut, men for min del er det "opp og ned" som føles best fysisk. Jeg liker godt å bli ridd, men det er langt fra noen yndlingsposisjon (skal jeg komme i mål må jeg kjøre selv). Det jeg liker best med stillingen er vel egentlig at jeg kan i større grad fokusere på resten av kroppen hennes med hender (og til dels munn og tunge). Rent for min egen del foretrekker jeg gode, gamle misjonæren, med bena hennes på skuldrene mine.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #23 Skrevet 8. november 2008 For min del er det deilig da "hun" blir den mest aktive og på den måten viser sitt begjær. Det er ingenting som tenner meg mere enn å se min partners voldsom begjær. Det får hun vist når hun rir meg, kaster hodet bakover, skriker og rir meg villere og villere! Det er flott det!! Får fake-assosiasjoner av den beskrivelsen Men så har jeg aldri skjønt hvordan jenter får noe ut av den posisjonen rent fysisk, man må jo helt *nedpå* om man skal kjenne noe. Funker kanskje med en mann som er småvokst? Men hver sin smak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå