Gå til innhold

Å ri han

Gjest Gjest_Jomfruen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jomfruen
Skrevet

Har merket at når vi er inne på emnet så er det så mange gutter som sier at de syntes denne stillingen er best.. så jeg lurer på hvorfor syntes dere det? hva er det som er så bra med denne stillingen?

alle kan selfølgelig svare ... men håper noen menn kan fortelle hvorfor ...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cederic Rueben
Skrevet

fordi da kan vi bare ligge på ryggen å se en naken kvinne......

Skrevet
Har merket at når vi er inne på emnet så er det så mange gutter som sier at de syntes denne stillingen er best.. så jeg lurer på hvorfor syntes dere det? hva er det som er så bra med denne stillingen?

Hva er vel bedre enn å se den vakreste deiligste jenta i verden sitte i all sin prakt over seg? Man ser mus, pupper, kropp, lår, ansikt med medfølgende ansiktsuttrykk. Mangler egentlig bare rumpa, men det hadde nok blitt merkelig :)

Skrevet
Hva er vel bedre enn å se den vakreste deiligste jenta i verden sitte i all sin prakt over seg? Man ser mus, pupper, kropp, lår, ansikt med medfølgende ansiktsuttrykk. Mangler egentlig bare rumpa, men det hadde nok blitt merkelig :)

Signerer!

Man har full utsikt + man rekker til det meste.

Skrevet

Jeg har aldri møtt noen som virkelig kan å ri, så for meg er det ikke noen stilling jeg foretrekker. Har blandt annet opplevd at hun har gått for langt opp sånn at den datt ut..da fikk jeg meg en kraftig smell på returen for å si det sånn... Men om jeg noen gang treffer noen som kan det tror jeg det kan bli bra, må være deilig å bare slappe av og bli pult :)

Skrevet

Takk for svar folkens :)

Da skal jeg øve meg slik at min kjære kan nyte det han også:P

Skrevet

jeg er kvinne, men må bare si at jeg elsker å ri... får stimulert både klitoris, gpunktet samt jeg får følelsen av litt makt.. elsker å sitte å se ansiktet til typen min, føler vi får en bedre kontakt :)

Skrevet
Jeg har aldri møtt noen som virkelig kan å ri, så for meg er det ikke noen stilling jeg foretrekker. Har blandt annet opplevd at hun har gått for langt opp sånn at den datt ut..da fikk jeg meg en kraftig smell på returen for å si det sånn... Men om jeg noen gang treffer noen som kan det tror jeg det kan bli bra, må være deilig å bare slappe av og bli pult :)

Du må bare finne noen som kan bruke musklene sine riktig. De innvendige, ja ;-)

Skrevet

Det er HUN som rir meg...for HUN liker det :gjeiper: , og det gjør jeg åååå!

Dessuten er det vannvittig herlig å ta over styringa "Under-ifra" når tempo og inntensitet krever det :fnise: for vi støter raskere opp...enn dere "dumper" ned...og da går hun over til å nermest "stå på alle fire"...

Skrevet

Heh, jeg får vel ikke være for drøy med detaljene da, for da blir hun vel sur. :P

Pluss:

+Utsikt. Man kan se både pupper, og ting som glir ut og inn.

+Man kan kose både med nevnte pupper, og "lystknappen"

+Man slipper å jobbe så hardt. (Ja, vi er noen late dyr)

Minus

-Ingen.

Så kort oppsumert er det mye positivt og ikke noe negativt med den, og derfor er det vel mange som liker den.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Mye av det som allerede er sagt, også er det en stilling hvor begge kan "jobbe" ganske enkelt og det er lett å kysse :-)

Gjest Gjest- Jan
Skrevet

Jepp... allt som tidligere er sagt.

Eneste minuset er at det er så deilig at jeg spruter på kun kort tid :fnise:

-Jan

Gjest Gjest_emma_*
Skrevet

Apropos ridning; Hvordan gjør dere det? Opp og ned, eller "frem og tilbake" (hvis dere skjønner...).

Jeg er nemlig har nemlig ridd "på ordentlig" (dvs. sittet på hesteryggen) fra jeg var liten, og "opp og ned" har ingenting å gjøre ridningen jeg bedriver på ridebanen. Derfor rir jeg menn som jeg rir en hest, med lange bekkenbevegelser bakfra og fremover samtidig som jeg strammer muskulaturen i underlivet.

Blir det feil for dere gutta, foretrekker dere "humpe-ridningen"? (Ingen har ennå sagt "au", da...)

Skrevet

Hvis du utfører ridingen slik at det er godt for deg, så er det også godt for han. Verre er det ikke.

Skrevet

Hei!

Når vi er inne på ridning så liker jeg best at mannen kontrollerer hvordan han vil ha det. Min fyr pleier å ta tak rundt hoftene mine og fører meg rundt nesten som om vi var på dansegulvet. Har ingen her sett sexskolen?

Skrevet
Apropos ridning; Hvordan gjør dere det? Opp og ned, eller "frem og tilbake" (hvis dere skjønner...).

Jeg er nemlig har nemlig ridd "på ordentlig" (dvs. sittet på hesteryggen) fra jeg var liten, og "opp og ned" har ingenting å gjøre ridningen jeg bedriver på ridebanen. Derfor rir jeg menn som jeg rir en hest, med lange bekkenbevegelser bakfra og fremover samtidig som jeg strammer muskulaturen i underlivet.

Blir det feil for dere gutta, foretrekker dere "humpe-ridningen"? (Ingen har ennå sagt "au", da...)

Det du gjør er ihvertfall dødsbra i min bok. Jeg har kun hatt en jente som kunne det ordentlig, og hun er til dags dato den beste sexpartneren jeg har hatt.

En hovedgrunn til at jeg setter pris på denne stillingen er at den på sett og vis bekrefter hennes investering i forholdet. Hun har ikke bare funnet seg en fyr hun lar seg knulles av, hun deltar mer aktivt. I tillegg er et poeng at hun åpenbart må stole på meg og seg selv så mye at komplekser og usikkerhet ikke slipper til for å gjøre denne stillingen, og det er deilig å se det bekreftet også. Og selvfølgelig får man som noen andre påpekte ikke stort bedre utsikt noe annet sted i verden, og det er lett å komme til med hendene.

Skrevet

For min del er det deilig da "hun" blir den mest aktive og på den måten viser sitt begjær. Det er ingenting som tenner meg mere enn å se min partners voldsom begjær. Det får hun vist når hun rir meg, kaster hodet bakover, skriker og rir meg villere og villere! Det er flott det!!

Gjest Tumlemusa
Skrevet

Jeg liker best å ri på huk..Setter meg på skrevs over mannen og trer meg nedover staken og rir opp og ned..Selvfølgelig bruker jeg andre ridestillinger som andre veien med ryggen mot han eller vanlig ridestilling hvor jeg bruker hoftene eller rompa...men det beste er på huk syns jeg..mennene bruker også å nyte denne stillingen best;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...