Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hei. Jeg har en lys sofa som er blanding av viscose og lin (tror jeg). Noen som har noen gode råd til hva jeg kan bruke for å fjerne skitt? Er Zaloskum bra? Eller kanskje Miloskum? Er redd Zalo kan gjøre det grønt... Håper noen vet
hufsa! Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Hei. Jeg har en lys sofa som er blanding av viscose og lin (tror jeg). Noen som har noen gode råd til hva jeg kan bruke for å fjerne skitt? Er Zaloskum bra? Eller kanskje Miloskum? Er redd Zalo kan gjøre det grønt... Håper noen vet Heia,husker ikke hva det heter, men vennina mi sine unger hadde sølt og tegnet på sofaen og ho dro til en møbelfor.og kjøpte noe som var til sofa.Funket helt supert, så hadde spurt der.Det er jo middel som er laga til møbler.Hadde ikke tatt salo det er jo noe svineri.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Heia,husker ikke hva det heter, men vennina mi sine unger hadde sølt og tegnet på sofaen og ho dro til en møbelfor.og kjøpte noe som var til sofa.Funket helt supert, så hadde spurt der.Det er jo middel som er laga til møbler.Hadde ikke tatt salo det er jo noe svineri. ok. Takk:) Da skal jeg ikke bruke salo... Men vet ikke om jeg har tid til å dra på møbelforretning i dag... Hmm, noen kjerringråd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå