Gå til innhold

Blindtarmen?

Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg har noen helt jævelige kramper på høyre side i dag..

Det kommer og går,og minner litt om mens-smerter.

Smertene sitter helt nederst i magen.

Har hatt dette før også men det har gått over igjen.

Hva kan dette være?

Var hos legen med problemet for ett par år siden,men han kunne ikke finne noe galt.

Er det noen som kjenner igjen smerten,som kan fortelle meg hva det er?

Kan det være blindtarmen,eggstokkene eller noe sånt?

Hjelp meg,jeg har så vondt! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slet litt med noe sånt for noen år siden, en gang gikk det så langt at jeg fikk søsters og mann til å kjøre meg på legevakta og ventet i fire timer!!!! :-?

De fant ikke noe, og leger senere som har undersøkt mage etc hos meg har sagt at slike smerter også kan komme av luft i systemet. Dersom det blir liggende en luftboble i tarmsystemet så kan den presse såpass mye på at det virkelig gjør vondt!

jeg også hadde en slik konstant smerte som gjorde at jeg ikke klarte å gå oppreist engang på slutten. Var helt overbevist om at det var blindtarmen, men det var det heldigvis ikke, og annet en at det kan ha vært luft fant jeg aldri ut heller.

Har du hatt samme før, så kan du kanskje se an litt, etter hva jeg hører folk sier, så VET du at det er blindtarmen dersom det er den.... (men man kan jo tro man vet det da...) :roll:

Avvent litt du, og dersom det ikke går over så kan du jo ringe med legen din og høre hva h*n mener.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er smertene borte igjen... :o

Skjønner ingenting jeg!

Men,takk for at du spurte. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...