Gå til innhold

Har du latt deg lure?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tenker jeg også. Det er utrolig hva folk går på.

Jeg har fått ca veldig veldig veldig mange eposter og smser om dette, men har aldri giddet å bry meg.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Kan noen forklare meg hva gratiskläder.se tjener på dette lureriet?

Skrevet
Kan noen forklare meg hva gratiskläder.se tjener på dette lureriet?

Kanskje det er det å lure folk som er motivasjonen?

Gjest Bolledeig
Skrevet

Gjetning fra min side: Innsamling av e-postadresser og annen informasjon, som deretter kan selges dyrt. Skulle ikke forundre meg om de som har meldt seg på dette kommer til å merke en aldri så liten økning i antall spammail og annen reklame.

Skrevet
Er du en av de som har latt seg lure av gratis klær H&M og Gina Tricot?

Les denne.

Latt seg lure av annonse ang gratis klær

Det er bare helt utrolig at folk lar seg lure av slik .. hihi :fnise:

Jeg skrev her på kg at jeg var skeptisk til det, og det innlegget ble fjernet. Den som ler sist ler best sier nå jeg.

Skrevet

Ser at det er utrolig mange som har gått med på det på Facebook blant annet.

Skjønner ikke at de virkelig tror det er så enkelt å få noe gratis på den måten..

Skrevet

Tja, jeg har ikke gått på den H&M/Gina Tricot-saken, men det er ikke så usannsynlig at man kan få gratis ting på nett. Jeg var med i en greie der man skulle svare på diverse spørreundersøkelser, spare opp poeng for hver undersøkelse man var med på, for så å få poengene byttet inn i varer. Jeg fikk tilsendt varene jeg var lovet, fikk velge blant en del ting. Men jeg orket ikke fortsette, for det var få poeng pr undersøkelse, så det ble for kjedelig og for lite utbytte av det. Men det går altså an. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...