Gjest salma Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 Sandman, hvor ble det av den DEILIGE avataren din? Jeg har sovet så godt (men merkelig nok urolig ) de siste nettene, og drømt om Sandman DET fikk en brå slutt! :x Vil ikke ha den nye Væææær så snill å bytt tilbake igjen? våryr salma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Syns den nye er fin jeg: Nice hairdo, Sandman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Enig med Salma! Få tilbake den gamle...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 Den datakonstruerte RL-Sandman fikk så store pupper, at jeg i anstendighetens navn må sette på'n BH først... :oops: ...var det 80B jeg skulle kjøpe, salma...? ...må ellers si at den konstruerte figuren hadde personlighet, karisma og glimt i øyet i klasse med en statue i Vigelandsparken ...og slike egenskaper er vel viktigere enn bare kropp, salma? :blunke: ...eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 12. juni 2003 #5 Del Skrevet 12. juni 2003 Sandman skrev: ...var det 80B jeg skulle kjøpe, salma...? Ja. Og jeg rådet deg vel til å kjøpe rosa med blonder? Sandman skrev: ...må ellers si at den konstruerte figuren hadde personlighet, karisma og glimt i øyet i klasse med en statue i Vigelandsparken ...og slike egenskaper er vel viktigere enn bare kropp, salma? ...eller...? Eh.....selvfølgelig? :oops: (overbevisende?) Men nå tenkte jeg at vi likevel får nyte godt av dine reflekterte innspill her inne, og da kan vi kanskje få godbiten som en liten bonus? Enn om jeg LOVER å drømme at godbiten sier masse vettuge ting mens jeg...eh...samhandler med ham i drømmene mine? salma - fremdeles våryr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. juni 2003 #6 Del Skrevet 12. juni 2003 Syns Sandman er pen og tekkelig som han er nå, jeg....Litt sånn Hyacint Bucket look alike.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå