Gjest *lucky* Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Vi skal pusse opp badet. Noen som kan tipse oss om et bra firma som kan gjøre dette? Bor i buskerud. Er jo så mange å velge mellom.. Har fått to anbud til nå. Et veldig dyrt med et fryktelig dårlig oppsett på hva vi egentlig fikk utført.. Og et ganske rimelig tilbud men det viser seg at dette firma har et dårlig rykte.
Mistyen Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Bademiljø annonserer med at de totalrenoverer badet deres. Men de er dyyyyre. Ellers ville jeg sjekket med lokale snekkere og spør samtidig om de organisrerer hele prosjektet, samordner med murere, elektrikere osv. Vi har nettopp pusset opp badet, og ja det koster skjrta og litt mer
Mistyen Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Og pass på å få med alle detaljer. Der brant vi oss litt.....
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Bademiljø var de som ga oss best tilbud. Det er gratis å få dem til å komme og se. Jeg vil anbefale å få flest mulig til å se. Vær nøye på hva dere vil ha med i prisoverslaget, så blir det lettere å sammenligne. Jeg valgte ikke de billigste. De kom med et utrolig lite profesjonelt oppsatt prisoverslag. De hadde ikke tatt med alt vi ba om, og prisene var "ekskludert ditt og ekskludert datt", til tross for at vi var krystallklare på at disse tingene skulle være med. Det hjalp ikke på at det var så dårlig skrevet at vi flere steder knapt skjønte hva de mente...
Gjest New Dawn Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Få alt skriftlig - skriv kontrakt med pris, nøyaktig hva som skal gjøres og hvor lang tid det skal ta .. forlang dagmulkter dersom de går utover den avtalte tiden. Og viktigst av alt: Ikke betalt et øre før arbeidet er utført som avtalt.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg kan anbefale Snersrud og Pedersen. De har pusset opp mitt bad og var til å stole på. Kom når de sa de skulle og ble ferdig når de sa de skulle. Jeg fikk dem anbefalt av en venn og vil absolutt anbefale igjen! Jeg vet ikke om de var billigst, for de andre firmaene som skulle gi meg anbud enten kom alt for sent eller møtte ikke opp til avtalen i det hele tatt (da bestemte jeg meg for at jeg ikke orket å ha noe med dem å gjøre...) Å ha folk man kan stole på betyr mye når det kommer til badet, mener jeg. Det er tross alt det verste rommet å få pusset opp, tar lang tid og det er grusomt å leve under baderomsoppussing. Dette, samt seriøsitet, teller mer for meg enn noen tusenlapper på et bad som allikevel koster skjorta. -Men uansett hvem du velger å ha på anbud: Foreningen for Våtrom (FFV) har en rekke håndverkere på sin nettside som er godkjent av dem. Jeg ville i alle fall valgt en slik! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå