Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Er det noen av de nye parfymene dere liker, slik som La Perla, den nye fra Lancome osv....? Hva skal du kjøpe neste gang av parfyme?
Jane F. Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Har brukt samme parfyme siden jeg var 14 eller noe og har vært på leting siden jeg ble 16. Fant den gode parfymen da jeg surra meg igjennom taxfree på gardermoen. Chanels "Chance" lukter bare himmelsk. Ikke for søt og lukter ikke dorens, noe som jeg syns alle de nye parfymene gjør for tiden.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan er La Perla? kan den sammenlignes med Envy mee fra Gucci og Bright Crystal fra Versace? ser for meg det, en duft for de som er litt yngre.
mari4ever Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan er La Perla? kan den sammenlignes med Envy mee fra Gucci og Bright Crystal fra Versace? ser for meg det, en duft for de som er litt yngre. jeg synes Lancomè sin Magifique er helt fantastisk god:D
Parfumfreek Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Hvordan er La Perla? kan den sammenlignes med Envy mee fra Gucci og Bright Crystal fra Versace? ser for meg det, en duft for de som er litt yngre. Jeg har såvidt sniffet på flasken med La Perla - J`Aime. Tror nok den kan sammenlignes litt med Envy me og Bright Crystal. Det er en "ung" duft - en blomsterduft med fruktige og søte noter. Av de nye som finnes her, har jeg likt best Bvlgari - Jasmin Noir og Fendi - Palazzo Edt (kan ikke sammenlignes med den tidligere versjonen av Palazzo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå