Barbie Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 Er det flere her inne som har det? Jeg har hatt den i mange år,og kunne vært fint og utveksle erfaringer med andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Leit å høre - jeg har blitt sjekket for det selv, men de fant ikkeno galt med hypofysen min. Jeg tar likevel Parlodel for å stabilisere prolaktin-nivået - jeg antar at du også gjør det.. Har du noen plager? Har hørt at det skal være ganske vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg fikk Parlodel tidligere,men tålte det ikke. Spydde 7-8 ganger om dagen av tablettene... Nå får jeg Norprolac,og de funker for meg. Har egentlig ingen plager så lenge jeg tar medisinen. Uten dem får jeg blandt annet melk i brystene. Jeg er på Riksen til årlig kontroll,og jeg håper svulsten forsvinner etterhvert. Har gått på medisiner i snart 20 år nå,og begynner egentlig å bli litt lei! Tenker ikke lenger så mye på svulsten lenger,men de første årene var jeg veldig redd for å dø. Nå har jeg liksom blitt vant til den på en måte. Eneste jeg ikke liker er å ha vondt i hodet,da tror jeg med en gang at noe er galt! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Søstra mi har det. Den "forsvant" når hun fikk sin siste sønn. Merklig nok... Etter to år kom den tilbake igjen. Hun tar vel medisiner for det, regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Gu' takar dere da jenter!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå