Gå til innhold

et barnevennlig sted i utlandet å gifte seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ,

vi har to små barn på henholdsvis 2,5 og 4,5 år når vi ønsker å gifte oss. vi har bestandig tenkt på å gifte oss i utlandet. det viktigste for oss er at ungene vil få det fint på den plassen vi velger å gifte oss. føler karibien o.l (plasser som er for langt unna) samt storbyer er utelukket. Samtidig vil jeg ikke gifte meg på typiske charter reiser mål heller ( gran canaria) leter etter en romantisk liten plass som ikke er for langt unna, men gjerne med en strand i nærheten...forslag?

noen som vil dele erfaringene deres? på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Gjest LindaKristin
Skrevet

Hva med Frankrike eller Italia? Begge land har mange nydelig små landsbyer med brostein,trekkspillmusikk og papirlykter:)...og er barnevennlig:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hellas må også nevnes. Massevis av øyer å gifte seg på, kjempefine strender, grekerne elsker barn og de fleste barn elsker gresk mat.

For litt atypiske øyer, ta f.eks. en titt på http://www.ionianweddings.co.uk/

Lefkada/Lefkas og Kefallonia f.eks. er helt fantastiske, og ikke helt oversvømt at turister. De har også bryllupp på Meganissi, som er en veldig liten øy de fleste turister ikke vet om engang. Dette er bare forslag dog. Jeg vet ikke hvordan det er å bestille noe gjennom engelsk bryllupsplanlegger, men jeg sitter og titter på det selv :)

Skrevet

Hei. Vi giftet oss på Kreta for 2 år siden og det kan virkelig anbefales......

Det var en fabelaktig opplevelse, for alle. Både barn og voksne!!

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Hei. Vi giftet oss på Kreta for 2 år siden og det kan virkelig anbefales......

Det var en fabelaktig opplevelse, for alle. Både barn og voksne!!

ÅÅÅ, høres koselig ut. Vi drar tilPlantanias til sommeren og har veldig lust at gifte oss der...Hvordan gjør man?

Skrevet

Vi giftet oss i Florida.

(Disney arrangerer bryllup - akkurat som man måtte ønske det. Enten kjempe ekstravagant og overdådig eller helt enkelt.)

Vi var der i 15 dager så fikk ungene kose seg med Disney World og strand i tillegg til at vi giftet oss.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Siw_*
Skrevet
Vi giftet oss i Florida.

(Disney arrangerer bryllup - akkurat som man måtte ønske det. Enten kjempe ekstravagant og overdådig eller helt enkelt.)

Vi var der i 15 dager så fikk ungene kose seg med Disney World og strand i tillegg til at vi giftet oss.

Akkurat dette kunne jeg tenke meg. Den enkle versjonen. Hvordan finner man frem til dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...