Gå til innhold

Disse vinglassene igjen......


Bente

Anbefalte innlegg

Har i dag vært på RIMI, REMA, OBS og IKEA for å se etter hvitvinsglass.

Noen sa her at IKEA hadde 12 glass til 39 kr...men det var kunn vannglass...

12 vinglass kostet 78 kr der...

REMA, RIMI hadde ikke glass...

Noen som vet at de helt sikkert har sett slike billige glass påREMA og RIMI??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært på Skeidar?

Tror du kanskje finner noe der..vet kke hvor billig det er, men

det er vel verd en kikk?

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett de glassa på skeidar. Tenker på å dra å kjøpe dem, men var egenlig ute etter om de solgtes på vanlige standard butikker... Det er ikke skeidar i nærheten der vi skal gifte oss, eller så hadde nok mamma og pappa dratt på skeidar for å kjøpe dem... Ulempen er at jeg må ta 60 glass a 5 pakker med på flyet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Jeg kjøpte 12 rødvinsglass til rundt femtilappen på Matvarehuset Ultra på Bryn i Oslo - men det er to år siden, da...

Hva med BIG?

Jeg foreslår at du tar en ringerunde, så slipper du å kjøre til alle de stedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har sett at de solgte brett med 12 ( eller var det 18?)vinglass på Rimi ja!! :) men det er noen måneder siden.

Hvis du drar til en stor Rimi- butikk, kan det jo tenkes at de har det liggende. Det går jo også an å spørre sjefen om muligheten for å bestille det til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA har mange ulike typer vinglass. Tror det er litt ulike priser på dem der, men dette har du sikkert sjekket ut siden du allerede har vært der...

Har du kikket på Nille eller Europris da, de har jo ofte mye billige ting og tang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på IKEA i går og kjøpte 60 vinglass til 6 stk for 39,- Så kanskje de var tomme eller de sto på et annet sted? Der hadde de også alle andre glasstyper rundt, så jeg måtte lete litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåå har jeg vært å kjøpt glass :) 60 glass på Skeidar til 225 kr :) Det var veldig overkommelig og grei pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...