Gjest Kvinge Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 I dag hørte jeg på radioen en samlivsekspert som uttalte seg om hvilke uvaner og vaner man burde skjule fra partneren sin. Hun nevnte at man ikke burde ha partneren sin på badet når man satt på do, heller ikke dodøren åpen. Man burde ikke fise foran parteren. Man burde ikke se ut som en slabbedask, pluss en hel haug andre ting. Selv etter mange år i samliv, og felles bolig. Hun mente også at en skulle unnskylde seg hvis en viste for mye av dårlige vaner. Da lurer jeg på, hva synes dere? Hvor mye uvaner skal man tillate seg i et samliv? Føler dere at dere blir påvirket, f.eks. seksuelt hvis partneren din ser ut som en boms når han er hjemme?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 I dag hørte jeg på radioen en samlivsekspert som uttalte seg om hvilke uvaner og vaner man burde skjule fra partneren sin. Hun nevnte at man ikke burde ha partneren sin på badet når man satt på do, heller ikke dodøren åpen. Man burde ikke fise foran parteren. Man burde ikke se ut som en slabbedask, pluss en hel haug andre ting. Selv etter mange år i samliv, og felles bolig. Hun mente også at en skulle unnskylde seg hvis en viste for mye av dårlige vaner. Da lurer jeg på, hva synes dere? Hvor mye uvaner skal man tillate seg i et samliv? Føler dere at dere blir påvirket, f.eks. seksuelt hvis partneren din ser ut som en boms når han er hjemme? Det er vel også gjerne slik at de som gjlør slik faktisk er noen drittsekker! Min eks hadde dodøren åpen og han gjorde det slutt da jeg snakket med en annen mann.
Jade Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg tviler på at en samlivsekspert vet noe som helst om hvilke uvaner som passer seg i andre forhold enn sitt eget. Det er noe hvert enkelt par må bli enige om, ved å si fra hvis det er noe som "krysser" uvane-grensen. Og hvorfor skal samboeren min unnskylde at han fiser, hvis det ikke plager meg? Fint å ikke gå rundt å se ut som en boms. Kosebukse og laid-back-klær er greitt, så lenge hygienen er på plass.
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg kunne godt gå uten sminke og med joggebukse i mitt forhold. Jeg gikk på do (OG TISSET) mens han var på badet. Men jeg kunne aldri prompet, drete, rapt foran partneren min.
Blåbæret Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Nå hørte jeg ikke dette på radioen men ut i fra det du skriver synes jeg at hun virker litt gammeldags rett og slett. Jeg fiser forran samboeren min, har dodøra åpen når jeg tisser, raper gjør jeg også og samboeren min gjør akkurat det samme uten at jeg bryr meg. Om han ser ut som en "boms" en dag bryr jeg meg lite om det. Alle må få ha dager der de kan gå i koseklær og bare slappe av. Så ut i fra hennes meninger om uvaner i forhold så vil vel vårt ta slutt ganske snart da... Nå skal det også sis at jeg har hatt et forhold uten fising, raping osv og det er det verste forholdet jeg har vert i! Var så unaturlig hele greiene.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Nå hørte jeg ikke dette på radioen men ut i fra det du skriver synes jeg at hun virker litt gammeldags rett og slett. Jeg fiser forran samboeren min, har dodøra åpen når jeg tisser, raper gjør jeg også og samboeren min gjør akkurat det samme uten at jeg bryr meg. Om han ser ut som en "boms" en dag bryr jeg meg lite om det. Alle må få ha dager der de kan gå i koseklær og bare slappe av. Så ut i fra hennes meninger om uvaner i forhold så vil vel vårt ta slutt ganske snart da... Nå skal det også sis at jeg har hatt et forhold uten fising, raping osv og det er det verste forholdet jeg har vert i! Var så unaturlig hele greiene. skriver under på hele dette innlegget!! helt enig, til og med dette med eks som hvo ingen uvaner ble vist frem- var et utryggt og dårlig forhold med mye usikkerhet ute å gikk.. ingen trygghet og stabilitet- turte ikke vise alle mine sider. værste forholdet jeg hadde vært i også. syns det er sunt å vise frem alle gode og dårlige sider, vaner gom uvaner. jeg syns det var en lettelese den dagen samboer turte å fise, og vi begge kunne ha do døren oppe, og jeg kunne vise meg uten sminke- og fortsatt få høre at " du er så utrolig mye penere uten den sminken!" og stå klar med kosebuksa til meg når jeg kom hjem fra jobben DET er det beste forholdet jeg har vært i, og er i! han kjenner meg ut og inn, og sier aldri noe på mine uvaner. jeg heller på hans.. vi ler heller i sammen hvis han kommer med en skikkelig braker
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 skriver under på hele dette innlegget!! helt enig, til og med dette med eks som hvo ingen uvaner ble vist frem- var et utryggt og dårlig forhold med mye usikkerhet ute å gikk.. ingen trygghet og stabilitet- turte ikke vise alle mine sider. værste forholdet jeg hadde vært i også. syns det er sunt å vise frem alle gode og dårlige sider, vaner gom uvaner. jeg syns det var en lettelese den dagen samboer turte å fise, og vi begge kunne ha do døren oppe, og jeg kunne vise meg uten sminke- og fortsatt få høre at " du er så utrolig mye penere uten den sminken!" og stå klar med kosebuksa til meg når jeg kom hjem fra jobben DET er det beste forholdet jeg har vært i, og er i! han kjenner meg ut og inn, og sier aldri noe på mine uvaner. jeg heller på hans.. vi ler heller i sammen hvis han kommer med en skikkelig braker Det høres jo koselig ut. Men kanskje ikke så mye seksuell spenning mellom dere?
PoisonIvy Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Det er vel også gjerne slik at de som gjlør slik faktisk er noen drittsekker! Min eks hadde dodøren åpen og han gjorde det slutt da jeg snakket med en annen mann. Så menn som har dodøren åpen er sjalu drittsekker? Bra logikk!
PoisonIvy Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 skriver under på hele dette innlegget!! helt enig, til og med dette med eks som hvo ingen uvaner ble vist frem- var et utryggt og dårlig forhold med mye usikkerhet ute å gikk.. ingen trygghet og stabilitet- turte ikke vise alle mine sider. værste forholdet jeg hadde vært i også. syns det er sunt å vise frem alle gode og dårlige sider, vaner gom uvaner. jeg syns det var en lettelese den dagen samboer turte å fise, og vi begge kunne ha do døren oppe, og jeg kunne vise meg uten sminke- og fortsatt få høre at " du er så utrolig mye penere uten den sminken!" og stå klar med kosebuksa til meg når jeg kom hjem fra jobben DET er det beste forholdet jeg har vært i, og er i! han kjenner meg ut og inn, og sier aldri noe på mine uvaner. jeg heller på hans.. vi ler heller i sammen hvis han kommer med en skikkelig braker Og jeg skriver under på hele dette innlegget! Jeg er forøvrig også i det beste forholdet jeg noen gang har hatt
Gjest Kvinge Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, gode poenger! Samlivsekperten mente da at fising og bomsete utseende kunne være med på å skape mindre seksuelle spenninger i forholdet. Men ut i fra det dere skriver tolker jeg det som at man er mer trygge på hverandre, og dermed vil jo sexen også sannsynligvis bli bedre? Eller?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Svaret er vel så enkelt som at man skal være mot sin kjæreste sånn man vil at kjæresten skal være mot deg. Synes du det er greit at han fiser, har dodøren åpen, går rundt som en boms, så kan jo du gjøre det samme overfor han. Hvis ikke, så la være å gjøre det selv.
Gjest Gjest_Kitteh_* Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Vi er noen bomsete slasker begge to, og vi er både lykkelige og lidenskapelige. Det funker flott for oss. Hva som funker for andre, får være opp til de. Jeg gjør så mye feil i følge slike samlivsekspterter, men 9 års lykkelig ekteskapt sier noe annet :D
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #13 Skrevet 25. oktober 2008 Så menn som har dodøren åpen er sjalu drittsekker? Bra logikk! Vel, enten vil jeg si man er ekstremt uhøflig eller at man føler seg trygg....Gjett hva jeg tror!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå