Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hei jeg har nettopp kjøpt meg en apple macbook!! er det noe som er et møst til denne dataen.. tilbehør programmer? Er ny på apple pc!
Gjest Marlo Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Det meste av programmer følger med. Hva som er et "must" kommer vel mer ann på hva du trenger, og det vet ikke jeg noe om da jeg ikke er tankeleser
Gjest nobilian Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hei jeg har nettopp kjøpt meg en apple macbook!! er det noe som er et møst til denne dataen.. tilbehør programmer? Er ny på apple pc! *** Om du kjøpte maskina i går, og er ny på mac, skal du bare slappe helt av. Det tar en hel del tid å bli kjent med leopard (om du kjøpte ny), og du vil kose deg hele veien. Lykke til.
Gjest itla Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Quicksilver (link nr. 3 ovenfra) er at av de programmene jeg bruker mest på min MacBook, utenom browsere og OpenOffice. Ellers tror jeg Stickies alt burde ligge inne i Leopard, hvis jeg ikke husker helt feil - også et veldig kjekt program. Annet jeg har lastet ned er OmniOutliner og et par andre fra samme sted - kjekt å ha når jeg jobber med skoleoppgaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå