Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Flaggermusen
Skrevet

:natti: Jeg er så plaget av snorkingen til samboeren min! Det er tidvis såpass ille at vi sover på hvert vårt rom og til og med da våkner jeg av det.

Det er helt sikkert flere her inne som har samme problem.. noen råd? Samboeren min har gått gjennom flere operasjoner for å bedre tilstanden, uten hell.

Jeg tror det finnes flere type operasjoner man kan forsøke for å få bukt med denne forferdelige ulyden... Jeg er konstant trett og sliten og humøret er ikke akkurat på topp. Når jeg kommer hjem fra jobb så vil jeg bare legge meg til å sove...

Flere i samme situasjon som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:natti: Jeg er så plaget av snorkingen til samboeren min! Det er tidvis såpass ille at vi sover på hvert vårt rom og til og med da våkner jeg av det.

Det er helt sikkert flere her inne som har samme problem.. noen råd? Samboeren min har gått gjennom flere operasjoner for å bedre tilstanden, uten hell.

Jeg tror det finnes flere type operasjoner man kan forsøke for å få bukt med denne forferdelige ulyden... Jeg er konstant trett og sliten og humøret er ikke akkurat på topp. Når jeg kommer hjem fra jobb så vil jeg bare legge meg til å sove...

Jeg sitter her og nå nettopp av den grunnen du nevner, og jeg hører det godt fra andre etasje.. Har han gjennomgått flere operasjoner og det har ikke blitt bedre? DET var litt urovekkende for meg, i dag overtalte jeg eeeendelig samboer til å konsultere med fastlegen og sette opp en operasjon, han som er så redd for leger, nåler, blod blabla.. Håper ikke det slår helt feil her, da kommer han til å nekte å prøve igjen :S

Ellers har jeg det som funker NESTEN helt greit her, de gangene jeg orker, sovepropper i ørene.. men nå har jeg rotet bort det siste paret, dessverre.

Skrevet

Er ikke noe annet å gjøre enn å flytte ut dersom den som snorker ikke er villig til å ta sin del av å gjøre noe med problemet.

Skrevet
Er ikke noe annet å gjøre enn å flytte ut dersom den som snorker ikke er villig til å ta sin del av å gjøre noe med problemet.

Nå er ikke snorking selvvalgt, og de har som hun skrev prøvd operasjoner da

Gjest Gjest_smiley_*
Skrevet

Hvilken operasjon har han tatt? Jeg vet akkurat hvordan du har det. Slik hadde vi det i en lang periode. Jeg var trøtt og sliten, han var trøtt og sliten. Jeg fikk overhodet ikke sove om natten, selv med ørepropper, og nesten så man fantaserte om hvordan man kunne få han til å være stille når klokken tikket mot morgen.

Han har operert 3 ganger, og nå er det et helt annet liv! Det er SÅ deilig.

Vi endte også opp med å sove på hvert vårt rom, og likevel måtte jeg ha ørepropper for ikke å bli plaget. Nå sover vi ved siden av hverandre, og det er så deilig:-)

Første operasjon var i nesen, det var vel andre også om jeg ikke tar feil. De hjalp ikke. Siste var i ganen, og ganske vondt. Vondt i mange dager etterpå også. Tror ikke det er så mange som gjør akkurat den operasjonen. Men den hjalp. og vi er overlykkelig.

Skrevet

Mannen min er en snorker de luxe og det har til tider vært veldig plagsomt. Etter mange år med "masing" så kom han seg til legekontroll m.m. Og nå har han en pustemaskin og det har hjulpet noe utrolig. Det er lyd fra den også men det er mer som om det er vinden som blåser utenfor vinduet og den lyden er klart mer beroligende enn en snorkemaskin.

Sjekk ut mulighetene for en sånn maskin. Direkte sexy er den ikke med stropper og pustedel som skal inn i nesen, men det sexye kan man jo gjøre seg ferdig med før man legger seg til å sove. :) Med denne maskinen så får han en bedre søvn og jeg får en bedre søvn og kan ligge i dobbeltsengen hele natten, hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...