Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Vi skal på revy og bo på Grand Hotel i Oslo neste helg. Etter vi fikk barn har vi ikke vært ute i Oslo å spist noe spesiellt og trenger derfor noen anbefalinger. Vi ønsker å spise alt utenom fisk og kinesisk og thaimat. Blir mye kinesisk ellers og er ikke så glad i fisk:) Vi liker godt indisk, italiensk, biff og egentlig det meste når jeg tenker meg om. Helst noe som ikke er altfor dyrt, men et koselig sted for to foreldre som ønsker å ha en romantisk stund med god mat:) Takker så mye for tips og råd.
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Bombay Darbar i Karl Johans gt har veldig god indisk mat. Ellers er jeg veldig stor fan av Sasaan på Grønland, men jeg har inntrykk av at jeg og kjæresten min er de eneste hvite som går dit Men helt sykt god mat har de, spesielt Chicken Tandoori...*sikle sikle*
venus_ Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Restaurant eik. Svært god mat uten at det blir for dyrt. Ligger i universitetsgata. De har kun ukens meny, ingen a la carte, så det er lurt å sjekke menyen før dere går dit. http://www.restauranteik.no
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Lemongras - nydelig mat og nydelig interiør
Gjest itla Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Bombay Darbar i Karl Johans gt har veldig god indisk mat. Ellers er jeg veldig stor fan av Sasaan på Grønland, men jeg har inntrykk av at jeg og kjæresten min er de eneste hvite som går dit Men helt sykt god mat har de, spesielt Chicken Tandoori...*sikle sikle* Bombay Darbar har flyttet fra lokalene på Karl Johan og enda ikke åpnet i de nye (i Fredensborgveien). Enda et alternativ kan være Arakataka i Mariboes gate. Ellers støtter jeg forslagene om Eik, Ylajali, Lemongrass (karibisk) og Klosteret. De fleste stedene har nettsider så dere kan få en idé om prisnivå, tror jeg.
Leone Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Brasserie 45 i stortingsgata har god og rimelig mat for enhver smak http://www.brasserie45.no/
Gjest TS Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Lemongras - nydelig mat og nydelig interiør Tusen takk for flere bra svar:) Jeg kan ikke finne denne restauranten. Noen som har link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå