Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Leter etter plata Anja Garbarek, utgitt i 1992 og heter Velkommen inn(her?) Forsøkte å bestille fra cdon, men fikk beskjed om at den ikke solgtes lenger. Finnes ikke som nedlastningsbar på internett. Noen råd?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Dette er det eneste jeg finner av henne fra den tiden :s dessverre. Men det er fra samme album
Glynis Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Sett inn en annonse på finn.no under 'Ønskes kjøpt'? Det er vel en typisk plate som mange har, men som de færreste hører på jevnlig. Jeg har hundrevis av plater jeg kunne gitt bort hvis det var en person som ville ha akkurat den plata men ikke fikk tak i den.
Barbarella Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Denne finnes på emusic.com. Hvis du melder deg inn får du en del gratis downloads, men du må huske å melde deg ut hvis ikke du vil fortsette å være medlem og betale for tjenesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå