Gå til innhold

Noen som har sett Putti Plutti Pott?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier lurer jeg på hvilken aldersgruppe forestillingen Putti Plutti Pott passer for? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jeg var på en forestilling et av de første årene den ble satt opp, dvs da jeg var 4-5 år. Vil tippe derfra (kanskje fra 3) og opp til 7-8, kanskje?

Skrevet

vi gikk hvert år fra ungen var 3 til de var 8 . Da de var 9 år år var ikke interessen der, men da hadde vi jo sett den mange ganger også..

Kjempeflott forestilling !

Skrevet

Har hatt alle mine med når de var i 6-8 års alderen. Yngstemann på 10, sier hun godt kan tenke seg å se det igjen.

Skrevet

Skal med 5 åringen min, 12 åringen vil ikke.

Vil si det kommer ann på hvordan barnet er. :)

Skrevet

Skal på det med 4 åringen min. Hun gleder seg stort etter å ha hørt fortelling og sanger på lydbok :) Ganske sikker på at dette blir en innertier (for mamman også da ;) ) Skal også ha med ei på 11 og hun gleder seg også. Ingen har sett det før, bortsett fra meg som så det når jeg var rundt 7 tror jeg. Gleder meg som en unge til å se det igjen!

Skrevet

Jeg så den da jeg var syv, da traff den i alle fall helt perfekt! :)

Men jeg tror den passer ofr barn mellom 3-8(10) avhenging av ungen..

Skrevet

Gikk første gang da minsten var 3, men vi hadde den på CD så musikken var kjent, og hun satt som et tent lys hele tiden.

10 åringen min har spurt om vi kan se den i år også.

Skrevet

Jeg mener det passer for barn fra 3 år og opp til 8-9 år.

Vi (2 voksne og to barn) så stykket i fjor og forifjor og alle sammen storkoste seg.

Eneste ulempen var at det var blitt så himla dyrt!!!

Tror det kosta ca 400 kr for voksne og 300 kr for barn+ noe å bite i under konserten...Familieøkonomien vår er ikke akkurat så veldig god i førjulstiden, ...

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Får se om vi venter et år eller ikke. Gutten blir 3 i desember. Men han satt som et tent lys i 80 minutter når vi så filmen Mamma Mø på kino, så det er et godt utgangspunkt så lenge ikke forestillingen er skummel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...