Gjest blogger Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg blogger og bruker Firefox på maskinen min. Jeg har trodd at alt har vært bra med designet, men når jeg har åpnet siden min i Internet Explorer så er selve siden mye bredere enn i Firefox, den hvite linjen som går rundt innleggene og headeren blir mye større, alt blir forskjøvet og bildene havner etter hverandre fremfor under hverandre. Hvordan fikser jeg noe slikt? Linken til bloggen min er her, om det skulle hjelpe noe. Jeg er svært nybegynner med CSS, så jeg trenger det inn med teskje. Er veldig takknemlig for all hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg blogger og bruker Firefox på maskinen min. Jeg har trodd at alt har vært bra med designet, men når jeg har åpnet siden min i Internet Explorer så er selve siden mye bredere enn i Firefox, den hvite linjen som går rundt innleggene og headeren blir mye større, alt blir forskjøvet og bildene havner etter hverandre fremfor under hverandre. Hvordan fikser jeg noe slikt? Linken til bloggen min er her, om det skulle hjelpe noe. Jeg er svært nybegynner med CSS, så jeg trenger det inn med teskje. Er veldig takknemlig for all hjelp! Kul blogg det der . Får du mye besøk på den? Jeg leste en artikkel om forskjellen på å skrive blogg eller ha en vanlig hjemmeside, og det er visst mye vanskeligere å holde oppe besøkstallet på en blogg enn en vanlig webbside..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå