Gjest Gjest_ingrid_* Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hei, jeg savner min gamle venninne som jeg hadde på videregående. Jeg har nå fått meg et annet liv i en annen by som student og med samboer. Hun bor fortsatt i hjembyen, men jeg savner vennskapet vårt. Vi gled fra hverandre for over et år siden og har ikke hatt noe kontakt. Noen som har noen forslag for hvordan jeg skal ta kontakt med henne igjen? eller om jeg bare burde la det være?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hei, jeg savner min gamle venninne som jeg hadde på videregående. Jeg har nå fått meg et annet liv i en annen by som student og med samboer. Hun bor fortsatt i hjembyen, men jeg savner vennskapet vårt. Vi gled fra hverandre for over et år siden og har ikke hatt noe kontakt. Noen som har noen forslag for hvordan jeg skal ta kontakt med henne igjen? eller om jeg bare burde la det være? Om ikke dere ble "skilt" som uvenner/fiender er det vel bare å ringe henne,blir sikkert glad for det. Etter så lang tid er sms for upersonlig.
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Har du prøvd via facebook. Der fikk jeg kontakt igjen med barndomsvenninner jeg ikke hadde sett på 10 år. Eller så kan du kanskje prøve med en sms. Synes du skal prøve, kanskje hun også tenker det samme som deg. Du har alt å vinne
Silmarill Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Den eneste måten er jo å kontakte henne via sms, mail, telefon, brev eller evt facebook Evt SMS: Skriv, hei jeg har savnet deg vennen, hvordan går det med deg da? klem fra xxx
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Den eneste måten er jo å kontakte henne via sms, mail, telefon, brev eller evt facebook Evt SMS: Skriv, hei jeg har savnet deg vennen, hvordan går det med deg da? klem fra xxx Som sagt over,det kommer helt på omstendighetene for tap av kontakten,jeg hadde ikke ofret en sms en tanke engang om det har vært vont blod. Personkontakt sier mer, dette er noe jeg vil,sms osv sier mer,jeg sjekker nå bare kordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå