Gjest Labello Skrevet 12. juni 2003 #1 Skrevet 12. juni 2003 Hei! Neglene mine bare fliser seg opp og er heller mindre pene... noen supre tips til hva jeg kan gjøre for å få de sterke? Labello 8-)
Nicky B Skrevet 12. juni 2003 #2 Skrevet 12. juni 2003 Forsøke å spise ølgjær. Det styrker både hår,hud og negler. Et lite lag med klar lakk er en midlertidig løsning for og få neglene til og se pene ut. Men det finnes jo styrkende midler man kan smøre på neglene som vil gjøre de penere. Spør på et parfymeri, så vil du garantert få gode tips angående hva man kan smøre på!
tuji Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 Negleolje er et must! Jeg bruker Solar oil som jeg har kjøpt på en salong. Den er veldig god.
Junebug Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Negleolje er et must! Jeg bruker Solar oil som jeg har kjøpt på en salong. Den er veldig god. Veldig enig med Tuji! Har fått veldig fine negler etter at jeg begynte med Solar Oil. Har spist b-vitaminer jevnlig i flere måneder uten å merke noen bedring, men etter bare en uke med Solar Oil ble neglene bedre. Og av en eller annen grunn vokser både negler og hår fortere på meg om sommeren.
starie Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Og av en eller annen grunn vokser både negler og hår fortere på meg om sommeren. Det er helt naturlig det :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå