Gå til innhold

Bordpynt?

Gjest Gjest_vinterbrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vinterbrud_*
Skrevet

jeg skal gifte meg den 14.feb-09. et stort bryllup på 130 gjester. er det noen som har forslag på hvordan man kan pynte på bodret. lurte litt på om det skulle gå i hvitt og turkis. er det noen som har noen bilder der det går ann å se, eller vet om noen steder på nette der de viser utstillinger? men hva synes dere om fargene egentlig? begynner å bli litt usikker... hm

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg skal gifte meg den 14.feb-09. et stort bryllup på 130 gjester. er det noen som har forslag på hvordan man kan pynte på bodret. lurte litt på om det skulle gå i hvitt og turkis. er det noen som har noen bilder der det går ann å se, eller vet om noen steder på nette der de viser utstillinger? men hva synes dere om fargene egentlig? begynner å bli litt usikker... hm

Synes det hørtes fint ut jeg! Kanskje et innslag av sølv også? Snøkrystaller i sølv og turkise hjerter? Eller mørkeblå hjerter :)

Jeg ville sjekket panduro etc, og forskjellige tips til julepynt! Jeg synes mye av julepynten er mer generell vinter enn jul. Hvis du tør å vente til januar finner du kanskje noe på salg også.

Jeg skal ha sommerbryllup, men går og drømmer om vinterpynt :fnise:

Skrevet

Lys blå og hvit er jo nydelige vinterfarger da :) Evt varier på blåfargen hvis du vil ha et litt mer levende bord. (Turkis er mer sommerfarge i mine øyne, men om du liker turkis er det også fint) Hvite duker, lys blå løper, hvite "snøkrystaller", sølvfargede julekuler (selv om dette er jul, så funker det fint utenom også) og hvite blomster. Trenger ikke så mye forskjellig. Ha feks snøkrystaller som hovedtema, med lys blå bakgrunn. La det gå igjen i både trykksaker og bordpynt. Borddekorasjoner med hvite blomster, snøkrystaller og sølvkuler, evt med blå innslag. Kan bli lekkert det :) Blir sikkert knallfint med vinterbryllup!

Skrevet

Du har jo allerede fått en del gode forslag :)

Hvis du har hvite duker kan det bli fint med en stripe tyll i feks turkis langs midten av hele bordet.

Som de andre sier, turkis og sølv er jo kjempefint sammen, så kan du bruke bruke feks lysestaker i sølv, eller noe som ligner.

Turkis er en ganske sterk farge, så om det hadde vært meg tror jeg at jeg kanskje ville prøvd på et bord hjemme. Kan kanskje fort bli litt mye hvis det er mange ting i den fargen?

Leste om ei som hadde brukt hvit duk med turkis blondegardin fra ikea over. Og brukt hvite blomster som dekor.

Eller du kan kjøpe turkise perler å strø utover.

Du kan bruke blanke glassboller med vann og turkise flytelys.

Det var noen av mine ideer :)

Nå er det vel strengt tatt natta for lenge siden.

"-jeg skal på kjoleprøving i morgen!!-" :-D

Gjest Gjest_vinterbrud_*
Skrevet

å takk for svar folkens. jeg slo nesten ifra meg tanken på turkis, da jeg leste om lys blå:) jeg så plutselig for meg alt sammen, så dette bli bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...