Gjest Royal Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg lurte på om noen visste hvor jeg kan få tak i slik treningssykkel eller apparat de hadde i Big Brother huset? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Kalles en elipsemaskin. Det finnes sikkert nettbutikker som har den, men vet at G-sport fører den. Anbefaler å oppsøke en butikk som har den inne slik at du får prøve den. Jeg synes slike maskiner er litt kompliserte - foretrekker vanlig ergometersykkel. Du kan også sjekke levrandørguiden på Bigbrother.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 G-sport leverer to modeller til henholdsvis 2999,- og 3999,-. Sjekk G-sport.no og gå inn på Fitness katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 Hei! Når du kjøper en sånn er det VELDI viktig at du får prøvd den, da det er STOR forskjell på størrelsene på de. Jeg prøvde den største, jeg følte jeg "revnet" mellom bena hele tiden, jeg er ikke så veldig liten heller....(men dog heller ikke stor...) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå