Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med gjest gjest. Det at mannen betaler for en hore er jo en langt mildere handling om han skulle vært utro med ei annen kjerring.

Bare tenk dere selv, hora vil jo ikke pule mannen med mindre han betaler, det er liksom ikke mannen hora puler, det er de 40 euro.

Når damer er utro så betaler de svært sjeldent, derfor mener jeg det er værre at kvinner er utro enn menn.

Egentlig tror jeg alle forstår det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enig med gjest gjest. Det at mannen betaler for en hore er jo en langt mildere handling om han skulle vært utro med ei annen kjerring.

Bare tenk dere selv, hora vil jo ikke pule mannen med mindre han betaler, det er liksom ikke mannen hora puler, det er de 40 euro.

Når damer er utro så betaler de svært sjeldent, derfor mener jeg det er værre at kvinner er utro enn menn.

:skratte:

Skrevet

Deg om det. For meg ville det vært mye verre om han kjøpte sex. Selv om det ikke er følelser, syns jeg man har sunket lavt når man har sex med prostituerte, og personlig ville jeg synes det var så hinsides og uforståelig at jeg tviler på at jeg ville klart å fortsette et forhold etter det. I motsetning til "vanlig" utroskap, som jeg kanskje kunne forstå på en annen måte, og dermed også muligens tilgi. Men folk er forskjellige, og jeg håper ts klarer å leve med dette også når det går litt tid.

waco: Det høres ut som du syns det er noe nobelt ved at man betaler for seg når man har sex. Det får meg til å lure på hva slags syn du har på seksuelt samkvem.

Skrevet
waco: Det høres ut som du syns det er noe nobelt ved at man betaler for seg når man har sex. Det får meg til å lure på hva slags syn du har på seksuelt samkvem.

Nobelt å betale for sex? Haha, da kan ikke du kjenne meg særlig godt, og godt er det!

Det er jo ingenting jeg ser på som noe mer åpenlys svindel enn det at enkelte damer velger å ta seg betalt for sex. Bare fordi at en gutt er kåt så skal enkelte damer benytte seg av brunsten og tjene penger?

Blir vel like fair som at jeg skal dra til somilialand og dele ut vanndråper gratis til alle som vil ha, men de som er tørste må betale tusen kroner vannglasset.

Skrevet

Horer er en god runk som koster penger. De er som regel svært oppegående, smarte, morsomme og mye penere enn gjennomsnittet også. Gidder du ikke gå å stresse med ei masefitte på byen er det et godt alternativ

Er enig når det sies at det er verre å være utro enn å ta en knullerunde med ei hore

Skrevet
Horer er en god runk som koster penger. De er som regel svært oppegående, smarte, morsomme og mye penere enn gjennomsnittet også. Gidder du ikke gå å stresse med ei masefitte på byen er det et godt alternativ

Er enig når det sies at det er verre å være utro enn å ta en knullerunde med ei hore

Mange avstumpede menn her, ser jeg. Jeg synes forøvrig det er svært upassende å komme med slike utbrudd i en tråd til ei fortvilet jente. Tenk dere om! Start dere en egen tråd der dere diskuterer slikt, ikke på den her.

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

Ja, horer er skikkelig smarte! :ler:

Kanskje penere enn gjennomsnittet, men fitta deres kan jeg tenke meg er "utslitt" :ler:

Hvem er RDL jentene forresten?

Endret av Betty89
Skrevet
Ja, horer er skikkelig smarte! :ler:

Kanskje penere enn gjennomsnittet, men fitta deres kan jeg tenke meg er "utslitt" :ler:

Hvem er RDL jentene forresten?

Skal love deg at det er mange jenter med høyere utdannelse enn deg. Finnes flere som er doktorgrader, mastergrader o.l. som har det som deltidsjobb i utlandet. Rett og slett pga pengene

RLD = red light district

Er ikke fitta til ei med normalt sexliv også utslitt da? Det er jo ikke som om horene har mer enn en kunde til dagen. Kanskje gatehorer, men de er jo en sak for seg selv

Skrevet
Skal love deg at det er mange jenter med høyere utdannelse enn deg. Finnes flere som er doktorgrader, mastergrader o.l. som har det som deltidsjobb i utlandet. Rett og slett pga pengene

RLD = red light district

Er ikke fitta til ei med normalt sexliv også utslitt da? Det er jo ikke som om horene har mer enn en kunde til dagen. Kanskje gatehorer, men de er jo en sak for seg selv

Hallo, du har ikke vært i RLD. Min mann og hans kompiser pulte samme hora etter tur. Unna på et kvarter du!

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

RLD = red light district

Nå visste ikke jeg at det var en eksorte pike han lå med da.. trodde det var en gatehore..for de har faen meg ikke utdanning! :fnise:

Til TS: Hva annet har han sagt til deg? Forklarte han hvor deilig hun var osv... Altså sa han det var kjempe deilig med henne? Hvor mye treger han egentli? Hvorfor gjorde han det? Var hu bare så fin? Får han ikke nokk sex av deg?

Fra internett om RLD: "Tourists flock their to see (and sample) the delights the city has to offer and the memory of their stag do in Amsterdam will replay fondly on many married men's minds."

Det stemmer nokk av mange menn ikke klarer å holde fingrene av fatet...

Endret av Betty89
Skrevet

Kvinner og menn er nok like galne på utroskap i Norge og resten av vest europa. Det at horer finnes gjør det bare like lett for begge kjønn å få seg noe.

Skrevet

Ja det synes nok mange menn og noen få kvinner. For meg hadde det vært bedre om min mann var langvarig utro mot meg med en han hadde følelser for. Da er det følelser og begjær som er motivasjonen. Om han hadde kjøpt en hore,så hadde jeg forlatt han på dagen. Han har en datter og han har en stedatter og det at han allikevel ser på kvinner som forbruksvare hadde betydd kroken på døren for meg. Det blir for kynisk.

Jeg vet at for veldig mange menn så er kvinner ren forbruksvare,bruk og kast. Men trist er det. Spesielt at familiefedre med døtre kjøper andres døtre.

Jeg klarer ikke menn med "alt kan kjøpes" holdningen.

Gjest naiviteten lenge leve
Skrevet

Bare for å opplyse folk:

Ja bordeller, hallikvirksomhet og prostitusjon er helt lovlig i Nederland. Men dette er traffichovedpunkt nr. 1.

Nederland er uhyre populært (de blir ofte fraktet i containere i høyhastighet gjennom nabolandene) for det er ekremt vanskelig for politiet å få gjort razzia i Nederland. Til og med jentene i vinduene er trafficking-ofre. Politiet kan stå på gata og peke på hvem de vet er trafficking-"horer", men de får ikke befridd dem. For det første er det så vanskelig å få tillatelse til razzia, siden alle former ved prostitsusjon er lovlig. For det andre er det vanskelig å få ofrene til å si hvem de er. Når politi har razzia får de ofte tak i bare "en pulje". Ofrene er som regel inndelt i skift, to eller tre. Bakmenn/halliker passer alltid på at bestevenninna eller søsteren eller en kvinne du bryr deg om er i ulike skift. De skiftene som blir "frigitt" i en razzia vet da at hvis de snakker til politiet så får venninna di eller søstera di ei kule i hodet. Eller så kan de ha andre overtak, som f.esk. sier de at de vil hente lillesøsteren din på 13 om du sier til noen som helst (inkludert kunder) at du ikke jobber der frivillig.

Trafficking har blitt så stor buisness der, at i 2005 ble hele 23% av folk frigitt fra trafficking faktisk var nederlendere. De som styrer trafficking har faktisk så stor makt der i landet, at selv nederlenderene ikke er sikre. Det selv om ca. 80% av de prostituerte antas å være fra utlandet. Og selvfølgelig har så og si ingen av de utenlandske prostituerte noen lisens til å være i landet (så rart).

http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_...man_trafficking

http://www.uri.edu/artsci/wms/hughes/netherl.htm

http://traffickingproject.blogspot.com/200...rostitutes.html

Skrevet

RLD = red light district

Da må det være noe galt et sted dersom en med doktorgrad må selge kroppen sin for å få tak i penger. Har ikke hørt om menn med doktorgrader som må selge pikken sin for å tjene nok penger. Hvordan vet du forresten at mange av horene i RLD har fullført høyere utdanning? Har du fakta på dette?

Skrevet
Bare for å opplyse folk:

Ja bordeller, hallikvirksomhet og prostitusjon er helt lovlig i Nederland. Men dette er traffichovedpunkt nr. 1.

Nederland er uhyre populært (de blir ofte fraktet i containere i høyhastighet gjennom nabolandene) for det er ekremt vanskelig for politiet å få gjort razzia i Nederland. Til og med jentene i vinduene er trafficking-ofre. Politiet kan stå på gata og peke på hvem de vet er trafficking-"horer", men de får ikke befridd dem. For det første er det så vanskelig å få tillatelse til razzia, siden alle former ved prostitsusjon er lovlig. For det andre er det vanskelig å få ofrene til å si hvem de er. Når politi har razzia får de ofte tak i bare "en pulje". Ofrene er som regel inndelt i skift, to eller tre. Bakmenn/halliker passer alltid på at bestevenninna eller søsteren eller en kvinne du bryr deg om er i ulike skift. De skiftene som blir "frigitt" i en razzia vet da at hvis de snakker til politiet så får venninna di eller søstera di ei kule i hodet. Eller så kan de ha andre overtak, som f.esk. sier de at de vil hente lillesøsteren din på 13 om du sier til noen som helst (inkludert kunder) at du ikke jobber der frivillig.

Trafficking har blitt så stor buisness der, at i 2005 ble hele 23% av folk frigitt fra trafficking faktisk var nederlendere. De som styrer trafficking har faktisk så stor makt der i landet, at selv nederlenderene ikke er sikre. Det selv om ca. 80% av de prostituerte antas å være fra utlandet. Og selvfølgelig har så og si ingen av de utenlandske prostituerte noen lisens til å være i landet (så rart).

Interessant. Og tragisk. Skulle ønske menn satt seg litt mer inn i hva RLD faktisk innebærer av menneskelig lidelse og urettferdighet. Men istedet tenker de bare på de prostituerte i RLD som kjøttvarer. Alle menn ler og humrer bare det blir snakk om RLD. Patetisk og ikke rent lite urovekkende.

Skrevet

Dette er jenter som vil tjene mer penger enn hushjelper. Dere må da vel forstå det? At disse mytene omkring traficking og menneskehandel skyldes visumregler og ikke "slaverimentalitet" som dere tror.

Spør horene selv, ville de bytta 400 euro om dagen mot 80 euro for å vaske gulv?

Skrevet
Dette er jenter som vil tjene mer penger enn hushjelper. Dere må da vel forstå det? At disse mytene omkring traficking og menneskehandel skyldes visumregler og ikke "slaverimentalitet" som dere tror.

Spør horene selv, ville de bytta 400 euro om dagen mot 80 euro for å vaske gulv?

Hvem sier at gulvvask er alternativet? Hadde de hatt et faktisk alternativ til slaveriet hadde de nok tatt en utdannelse. Det er jo det de fleste ikke-prostituerte gjør. De vasker ikke gulv, men de har andre jobber med en ok lønn, ofte fordi de har en viss form for utdannelse.

Gjest kalle konfekt
Skrevet

Til informasjon:

Jentene i Amsterdam er unge, smellvakre og edru. De roper og vinker på alle menn som går forbi vinduene. Det koster 50 euro å ligge med dem. De har ikke HIV, og de er svært nøye med at man bruker kondom. De er selvsagt ikke interessert i å pådra seg kjønnssykdomer !

For en ung mann som er litt pussa, er dette miljøet ekstremt pirrende, uhyre vanskelig å motstå.

Jeg synes TS skal tilgi ham dette feiltrinnet og gå videre. Han mente ikke noe med det, garantert.

Forøvrig synes jeg alle kvinner her inne som skriker !"korsfest, korsfest" , burde roe seg ned. Norske kvinner i syden er de største horene i hele verden, selv om de ikke tar seg betalt for å ligge med hvem som helst.

Skrevet
Bare for å opplyse folk:

Dette er virkeligheten i Amsterdam, de som tror at det er en dans på roser å jobbe i RLD i Amsterdam er rimelig naive.

Hvis mannen min hadde kjøpt sex av en hore i RLD hadde han vært død for meg.

Gjest Gjest_Simba_*
Skrevet

Det er nokså mange sigøyner-jenter (Rom-folk) fra Bulgaria som jobber som horer i Red Light District, Amsterdam. Ellers er det jenter fra Øst-europa. Thailand, Afrika. Tror det er svært få vestlige jenter der, men de finnes.

Disse stakkars sigøyner-jentene er vel solgt til halliker av sine egne familier, de er sjanseløse uansett. Er de ikke prostituerte, så blir de tiggere. Sigøynere er hatet av alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...