Gå til innhold

Dårlig spill/video grafikk

Anbefalte innlegg

Gjest Betty89
Skrevet

Hei, mitt problem er at grafikken på spill er blitt dårlig. (Det var ikke det før)

Når jeg spiller f.eks Half life 2 og andre spill med høy grafikk, begynner det å blinke i forskjellige farger.

Jeg har gjort alt... Dvs: Formatert pcen, oppdatert drivere....

Annet jeg kan gjøre? Viss det var virus som gjorde det er det vel borte nå, siden jeg har formatert pcen. Men problemet er der jo fortsatt...

Litt om pcen: - Kjøpt for under 2 år siden.

- Windows Vista 32-bit

- Skjermkortet mitt er: Nvidia GeForce 6800 Series GPU

- Har kjørt "Windows opplevelsesindeks", den er på 4,7.

-

Forresten når jeg starter et spill står det at Videodriveren eller no, er ikke god. Så står det jeg bør oppdatere den, og det har jeg gjort.

Hjelp :(

Videoannonse
Annonse
Gjest El Dudo
Skrevet
Hei, mitt problem er at grafikken på spill er blitt dårlig. (Det var ikke det før)

Når jeg spiller f.eks Half life 2 og andre spill med høy grafikk, begynner det å blinke i forskjellige farger.

Jeg har gjort alt... Dvs: Formatert pcen, oppdatert drivere....

Annet jeg kan gjøre? Viss det var virus som gjorde det er det vel borte nå, siden jeg har formatert pcen. Men problemet er der jo fortsatt...

Litt om pcen: - Kjøpt for under 2 år siden.

- Windows Vista 32-bit

- Skjermkortet mitt er: Nvidia GeForce 6800 Series GPU

- Har kjørt "Windows opplevelsesindeks", den er på 4,7.

-

Forresten når jeg starter et spill står det at Videodriveren eller no, er ikke god. Så står det jeg bør oppdatere den, og det har jeg gjort.

Har samme kort, men kjører XP og ikke vista, som kanskje kan være en del av problemet dersom det ikke er viften.

Hjelp :(

Grafikken blir dårlig? Dersom det er slik at enkelte blokker av bildet får feil farge o.l. under spilling av tunge 3D-spill, burde du sjekke at viften til grafikk-kortet ikke har stoppet opp. For ved overoppheting, så kan slikt forekomme.

Skrevet

Hadde samme problem - viste seg at datan kræsja

Skrevet

Kanskje grafikkortet har røket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...