Grønt blad Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg regner med at dere vet dette. Hva skriver man i kortet som følger med gaven til brudeparet?
Spatula Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 En litt morsom variant: Måtte lykken gro som gresset bak do, å ungene komme to og to Man trenger fagkunnskap om ekteskap, så ikke dovenskap i fangenskap bli frihetstap og utroskap. Gjør ekteskap til felleskap og lidenskap til egenskap. Til Brudeparet Kjærligheten eies ikke Og kan ikke eies Og skal den vare Må den pleies! Amor siktet, traff sitt mål Brud og Brudgom, Deres skål! Gid den pil som traff så hvasst, alltid måtte sitte fast. To må man være om livet skal lykkes to når et kjærlighetstempel skal smykkes to når det stormer to i det stille to for å kunne og to for å ville Må dagene skinne strålende farger et høytidsminne gjennom livet frem. Må livet bli en rad av lykkedager som kjærligheten kun kan skape dem Å dele seng og bord om ekteskap er gamle ord Alt nå skal deles half and half ekteskapets første paragraf Her har du noen å velge mellom:)
Brud-09 Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg regner med at dere vet dette. Hva skriver man i kortet som følger med gaven til brudeparet? Her er noe jeg brukte i et kort: "Kjærlighet er som en fiolin. Musikken kan stoppe nå og da, men strengene er der bestandig"
Melissia Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 her er min favoritt: Så kom den store bryllupsdagen Dere har sikkert fugler i magen. Endelig skal to ringer bindes sammen. Nå er det dere to som skal danne rammen. Et nytt liv i gave vil dere få så glem ikke å smile om verden blir litt grå. Gi hverandre godhet, ømhet og fine ord. Det er det viktigste på denne jord. Ønsker dere lykke til på ferden ut i den store verden. her er flere: http://minlilleverdenidag.blogspot.com/search/label/Bryllup og her: http://www.rimemoen.com/scrapping/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå