Gå til innhold

Oriflame

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet

Noen erfaringer? Er medlem der men har aldri tørt å bestilt noe :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt endel hudpleieprodukter fra Oriflame og jeg var fornøyd :-)

Skrevet

Jeg liker det meste bortsett fra øyenskyggen (smuldrer), mascaren og leppestiftene. Dessuten er dagkremene litt udrøye synes jeg. Har vært fornøyd med ansiktsvask, foundation, kompakt-pudder, shampo/balsam, bodylotion, noen parfymer o.l.

Skrevet

Jeg bruker hudpleien for ansikt og kropp og er veldig fornøyd. Har nå også begynt med wellness-produktene og er så langt fornøyd med det også. I tillegg har de jo innimellom fine smykker, vesker o.l.

Hvis du har mulighet til å dra på arrangementer av noe slag, så kan det anbefales. Der kan en ofte teste og lukte på produkter.

Skrevet

Jeg prøvde en håndkrem fra Oriflame for mange år siden og det er en av de verste jeg noensinne har prøvd. Hendene mine blir fort tørre på vinterstid så jeg er nøye med å smøre, men den kremen gjorde dem enda tørrere - og attpåtil sviende.

Skrevet

Har kun prøvd glossen "gloss booster". Den er veldig god og sitter lenge i forhold til mange andre!

Skrevet

Den blanke sminkefjerneren og en skrubb er mine favoritter.

Mange gode produkter.

Skrevet
Den blanke sminkefjerneren og en skrubb er mine favoritter.

Mange gode produkter.

jeg og er nyskjerrig på dette merket:) kanskje jeg skal prøve noe:D

Skrevet

Jeg har en dusjsåpe og en kroppsskrubb, har bare prøvd dusjsåpen - den lukter godt, men er ikke noe bedre enn billigmerker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...