Gjest javaloo Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har da gått hen å forelsket meg i en person av samme kjønn,dette er andre gang på ett par år at det skjer,jeg begynner å nærme meg 30 nå,kan det være at jeg rett å slett ikke er så hetero som jeg trodde,eller er det hodet mitt som spiller meg ett puss?? Andre erfaringer?
Fluffie Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Kanskje du er bifil? Er ikke noe galt med det
Gjest javaloo Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Nei,ikke noe galt i det...skulle bare tro at pga alderen min at jeg burde ha funnet ut av det tidligere Men denne personen...Åh,jeg har bare lyst på h*n alt me denne personen,og klarer ikke konsentrere meg 1 sekund når h*n er i nærheten :rødme: Og så er det litt vanskelig når jeg vet h*n er hetero
Gjest Marlo Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Go with the flow :D Ikke vær så opptatt av å sette deg selv i en bås. Du ble forelsket i en person Ikke tenk så mye på om det er en mann eller kvinne
Gjest Marlo Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Nei,ikke noe galt i det...skulle bare tro at pga alderen min at jeg burde ha funnet ut av det tidligere Men denne personen...Åh,jeg har bare lyst på h*n alt me denne personen,og klarer ikke konsentrere meg 1 sekund når h*n er i nærheten :rødme: Og så er det litt vanskelig når jeg vet h*n er hetero Vel ... du var jo også hetero frem til nå tydeligvis Er jo bare å prøve seg liksom, det verste man kan få er et nei. Bare ta det litt rolig og pent så man ikke skremmer vettet av personen
Gjest javaloo Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Vanskelig å prøve seg og da,er redd for ødelegge dette nye vennskapet mitt,jeg vil jo gjerne ha h*n som venn uansett Men jeg flørter litt diskre likevel,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå